PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa / Informatyk : Szukam ciężkiej pracy za dobre pieniądze

  • 1. Data: 2004-03-22 11:13:07
    Temat: Warszawa / Informatyk : Szukam ciężkiej pracy za dobre pieniądze
    Od: "Inż. Informatyk" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Z zawodu jestem informatykiem i najchętniej podjąłbym pracę w branży IT.
    Jestem jednak otwarty na wszelkie propozycje. Jestem gotów podjąć inną
    pracę, poświęcić się jej, rozwinąć swoje predyspozycje, umiejętności oraz
    wiedzę. Jestem gotów dużo pracować, posiadam juz takie doświadczenia.

    Doświadczenie :
    - serwis komputerowy
    - administracja siecią W2K Srv, MCP W2K Prof.
    - kontakty z supportem w kraju i za granicą
    - logistyka oraz IT w firmie serwisowej PC/GSM/RTV
    - Specjalista IT w firmiach informatycznych

    Informacje dodatkowe :
    - Mam 27 lat,
    - Jestem zaradny, potrafię rozwiązywać problemy, dobrze sobie radzę w
    trudnych sytuacjach, Można na mnie polegać
    - Prawo jazdy kat. B, od 10 lat jeżdżę samochodami
    - Uregulowany stosunek do służby wojskowej - kat. D
    - Komunikatywny agielski na poziomie Upper Intermediate / FCE
    - bez nałogów

    Pełną wersję CV prześlę mailem na życzenie.

    Z poważaniem

    Paweł W.
    u...@o...pl