PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Informatyk, Serwisant, Programista

  • 1. Data: 2002-07-12 10:06:20
    Temat: Warszawa - Informatyk, Serwisant, Programista
    Od: "Paweł Gryz" <p...@p...onet.pl>

    Poszukuję dowolnej pracy przy komputerze.

    Informatyk, 24-lata, po wojsku, prawo jazdy kat. B

    Doskonale potrafię składać, serwisować i diagnozowoć komputery PC
    Potrafię zbudować i skonfigurować sieć LAN.
    Zajmuję się też programowaniem HTML, Javascript (Zaprojektowałem kod do
    strony www firmy w której pracowałem)
    SQL dBase (Napisałem program do prowadzenia serwisu komputerowego), Pascal,
    Basic, PHP (zaczynam naukę)

    Systemy:
    DOS, Win9x,Win2K,Linux(podstawy)

    Programy:
    Pakiet Office, Internet,www,PainShopPro,

    Moje doświadczenie zawodowe to:
    - 1.5 roku pracy w serwisie komputerowym
    - 2 lata pracy w firmie elektronicznej

    CV: http://www.kulega.free.komrel.net