-
1. Data: 2007-08-12 20:14:55
Temat: Warszawa Informatyk - Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego -produkty Desktopowe
Od: "ESRI Polska Sp. z o.o" <p...@e...com.pl>
ESRI Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na
stanowisko pracownika Działu Serwisu i Wsparcia Technicznego.
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należało będzie:
- świadczenie pomocy technicznej dla użytkowników rozwiązań
desktopowych ESRI, w szczególności produktów ArcGIS Desktop
- rozpoznanie i pomoc we wprowadzeniu na rynek nowych produktów
desktopowych ESRI
- programowania prostych skryptów i narzędzi
Od kandydata oczekuje się:
- kreatywności
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na
swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
- wykształcenia wyższego informatycznego lub ukierunkowanego na
Systemy Informacji Przestrzennej
- podstawowej wiedzy w zakresie administrowania bazami danych,
- podstawowej wiedzy w zakresie programowania obiektowego
- dyspozycyjności w związku z możliwymi wyjazdami służbowymi
Oferujemy:
- prace w młodym zespole
- umowę o pracę na czas nieokreślony (po trzymiesięcznym okresie
próbnym)
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i osiąganych wyników
- program szkoleń
Praktyczna znajomość narzędzi ESRI będzie dodatkowym atutem
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wypełnienie kwestionariusza
i dołączenie CV oraz listu motywacyjnego (tylko PDF) na stronie
www.esripolska.com.pl >>> Kariera,
w nieprzekraczalnym terminie do 17 sierpnia 2007 roku.
W polu "Stanowisko na jakie aplikujesz" należy wybrać "Konsultant
Techniczny".
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o zaznaczenie w składanych aplikacji oświadczenia:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach
rekrutacji
przez firmę ESRI Polska sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997
o ochronie danych osobowych (Dz.U.133 poz.883)"
ESRI Polska