PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Informatyk, Help Desk, Serwisant

  • 1. Data: 2002-05-14 11:19:45
    Temat: Warszawa - Informatyk, Help Desk, Serwisant
    Od: "Nex><geN" <u...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo

    Cztery lata temu samodzielnie zajmowałem się serwisem i
    zapleczem technicznym automatów do gier. Obecnie pracuje w firmie
    komputerowo-handlowej na stanowisku "serwisant sprzętu komputerowego". Do
    moich obowiązków należy dbanie o stan techniczny komputerów,
    administrowanie siecią komputerową, aktualizacja strony WWW zarówno w firmie
    jak i u klientów. Kilkakrotnie wykonywałem prace zlecone w dużej szwedzkiej
    firmie budowlanej gdzie m.in. uczestniczyłem przy przenoszeniu całej sieci
    logicznej do nowej siedziby (ok. 200 komputerów) przeprowadzałem
    inwentaryzacje sprzętu komputerowego, uaktualniałem oprogramowanie oraz inne
    prace związane z prawidłową pracą wszystkich komputerów w sieci. Znam
    platformy Windows 9x/NT/2000, Linux, FreeSco. Potrafię skonfigurować Windows
    NT/2000 Serwer do prawidłowej pracy w sieci (Active Directory, TCP/IP, DHCP,
    FTP, WWW oraz inne funkcje dostępne w tych platformach).
    Aktualnie studiuję na Politechnice Warszawskiej na Wydziale
    Mechatroniki, specjalność Robotyka.
    Pragnę jeszcze zauważyć, iż jestem osobą odpowiedzialną, dyspozycyjną i
    kulturalną. Jestem także odporny na sytuacje stresowe.
    Jeżeli będą Państwo potrzebowali jakichkolwiek innych
    dodatkowych informacji dotyczących mojej osoby, proszę o kontakt
    telefoniczny 0-609-158-631 lub e-mail: u...@p...onet.pl
    Dziękuję za poświęcony czas i uwagę.

    Z poważaniem,

    Adrian Urbański
    Dear Sirs,

    I provided service and technical backup for slot
    machines four years ago. At the moment I work for a computer-trading company
    as a ' computer services provider'.My duties are: maintaining good
    technical condition of the computers, computer net administration, bringing
    the company`s as well as the clients` web sites up to date. Several times I
    worked as a freelance for a big Swedish construction company: I took part
    in relocation processes of the computer net (approximately 200 computers), I
    also did stock-taking works of the company computers, modernized computer
    software as well as other works maintaining the company`s computer net. I
    can operate Windows 9x/NT/2000, Linux, FreeSco. I can adjust Windows
    NT/2000 Server for correct net work(Active Directory, TCP/IP, DHCP, FTP, WWW
    and other functions available whithin these systems).
    Now I am a student at the Warsaw University of
    Technology at the Faculty of Mechatronics, specialization: Robotics
    Moreover I would like to point out that I am a responsible and reliable
    person, ready to be to your disposal at any time and, what is also a very
    important informationt, I am resistant to any stressful situations..
    Should you require any additional informations
    call my mobile 0-609-158-631 or write an e-mail, my e-mail address is as
    follows: u...@p...onet.pl

    Yours faithfully

    Adrian Urbański