-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => Incydent, Problem Manager <=
Date: Sat, 20 Jul 2019 07:45:03 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 139
Message-ID: <3...@t...pl>
References: <3...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1563608703 23246 31.179.177.242 (20 Jul 2019 07:45:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Jul 2019 07:45:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <3...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:51394
[ ukryj nagłówki ]Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy, posiadającej
odziały w całej Europie szukamy osoby na stanowisko:
*****
***** Incydent, Problem Manager
*****
***** Zakres obowiązków:
* Odpowiedzialność podnoszenie jakości utrzymywania rozwiązań
informatycznych na poziomie grupy
* Podejmowanie działań mających na celu minimalizację ilości
incydentów w ramach rozwiązań grupowych
* Dostarczanie wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i
planowanie działań usprawniających wsparcie rozwiązań
informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
* Rozwój zarządzania wiedzą i budowę organizacji wiedza
zarządzającej
* Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu
rozwiązań wspierających biznes
* Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów
informatycznych
* Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie.
* Pełnie roli Incydent Managera i Major Incident Managera (Manager on
Duty).
* Pełnie roli Problem Managera
* Wsparcie Continous Improvment Managera w realizacji procesów
ciągłego doskonalenia.
* Zarządzanie procesem obsługi incydentów, problemów, service
request-ów
* Nadzorowanie procesu event management i zapewnienie jego
efektywności.
* Określenie procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych
usług z perspektywy obszaru utrzymania.
* Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami,
problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania.
* Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i
dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich
ciągłego doskonalenia.
* Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego.
* Koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie
repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
* Zarządzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich
pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz
realizacji service request.
* Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia
oferowanych usług IT.
* Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania
obszarów wymagających poprawy.
* Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie
rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów.
* Ciągłe doskonalenie usług oraz ich zakresu oraz poziomu wobec
wymagań klientów.
***** Nasze oczekiwania:
* Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
* Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
* Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania
rozwiązań informatycznych;
* Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi
systemy informatyczne;
* Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia
procesów wsparcia i świadczonych usług;
* Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów
zewnętrznych;
* Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
* Orientacja na realizację celów biznesowych;
* Umiejętność działania pod presją czasu;
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
* Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
* Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.
***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* Umiejętności analityczne;
* Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
przekonywania do innego punktu widzenia;
* Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
* Certyfikat ITIL;
***** Oferujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
* Pakiet benefitów:
** prywatna opieka medyczna,
** dodatek rodzinny,
** karta sportowa / lunchowa,
** dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego,
** świeże owoce w każdym tygodniu i pyszną kawę
* Pracę w międzynarodowym środowisku
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/36290-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=1907
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=ee3bc405fb8c3c3d83ef95c90db3b6ca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- Kraków => Key Account Manager <=
- Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- Wrocław => Application Security Engineer <=
- Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- Lublin => Programista Delphi <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS