eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => IT Support Specialist <=Warszawa => IT Support Specialist <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => IT Support Specialist <=
    Date: Wed, 17 Mar 2021 13:00:04 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 109
    Message-ID: <4...@t...pl>
    References: <4...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1615986004 32272 31.179.177.242 (17 Mar 2021 13:00:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2021 13:00:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <4...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:56211
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego Klienta, który stworzył innowacyjną platformę
    dedykowaną dla branży e-commerce, obejmującą obszary
    realizacji zamówień, transportu czy magazynowania zapewniając
    pełną kontrolę logistyczną zarówno dla handlu detalicznego
    jak i online. Dzięki unikalności produktu dedykowanego dla
    rozwojowego obszaru jakim jest e-commerce, firma niezmiennie
    poszerza obszar obsługiwanych Klientów, w tej chwili wchodząc
    już na rynki międzynarodowe. W związku z ciągłym rozwojem
    naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Support Specialist
    *****



    ***** Realizowane zadania:

    * Prowadzenie wsparcia pierwszej linii dla użytkownika końcowego
    * Swobodne poruszanie się w systemach klienta, znajomość
    funkcjonalności platformy, autonomiczna obsługa zapytań
    użytkowników
    * Zarządzanie katalogiem usług klienta, identyfikacja i
    automatyzacja powtarzalnych czynności administracyjnych
    * Szukanie rozwiązań i przekazywanie odpowiedzi do użytkownika
    zgodnie z metodologią ITIL
    * Poszerzanie bazy wiedzowej i identyfikacja dróg do polepszenia
    obsługi użytkowników
    * Kontrolowanie poprawności działania systemów IT po rozwiązaniu
    problemu
    * Współpraca z supportem kolejnych szczebli i podmiotami
    zewnętrznymi
    * Proaktywne nastawienie do pracy w zespole i użytkownikami w celu
    ciągłego usprawniania pracy platformy
    * Prowadzenie statystyk i raportów pod kątem stanu i użyteczności
    platformy


    ***** Nasze wymagania:

    * Co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku IT Support
    Specialist lub podobnym
    * <strong>Certyfikat ITIL</strong>
    * Znajomość praktyk i zasad obsługi klienta
    * Praca w systemie zmianowym w godzinach 8:00-16:00 i 10:00-18:00
    * <strong>Całodobowa dostępność do pracy "na telefon" (dodatkowo
    płatna)</strong>
    * Werbalna i pisana komunikacja z możliwością efektywnego
    wytłumaczenia w prostych słowach zawiłości systemów IT w
    języku polskim i angielskim


    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie na rynku e-commerce/TLS
    * Znajomość JIRA Help Desk Software


    ***** Proponujemy:

    * Pracę w wysoko wykwalifikowanym zespole w rozwiązywaniu
    kompleksowych problemów z branży e-commerce
    * Możliwość nauki od bardziej doświadczonych członków zespołu
    * Możliwość współpracy ze specjalistami w jednym z najbardziej
    obiecujących projektów z obszaru SaaS
    * Możliwość bezpośredniego wpływu na rozwój platformy


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/44950-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2103
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=36735dccdc3de1f9233c0b89cd62a084

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1