PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => IT Supervisor - LAN / WAN, VPN, SQL <=

  • 1. Data: 2016-01-29 13:50:02
    Temat: Warszawa => IT Supervisor - LAN / WAN, VPN, SQL <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm w branży FMCG
    poszukujemy osób na stanowisko:

    *****
    ***** IT Supervisor - LAN / WAN, VPN, SQL
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w międzynarodowej
    organizacji;
    * Nadzór nad ciągłością funkcjonowania systemów i infrastruktury
    teleinformatycznej sklepów;
    * Instalacje, konfiguracje i utrzymanie oprogramowania
    wykorzystywanego w firmie;
    * Techniczne wsparcie w przygotowywaniu raportów w oparciu o
    hurtownie danych;
    * Wdrażanie nowego sprzętu, oprogramowania oraz standardów
    bezpieczeństwa;
    * Wsparcie techniczne dla pracowników firmy (centrala i sklepy);
    * Współpraca z dostawcami usług informatycznych i sprzętu;
    * Uczestnictwo w międzynarodowych projektach informatycznych.

    ***** Wymagania:

    * Minimum trzyletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ;
    * Wykształcenia o kierunku informatycznym;
    * Doskonałej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel;
    * Praktycznej znajomości MS Access;
    * Bardzo dobrej znajomości jęz. angielskiego, umożliwiającej
    swobodną komunikację;
    * Znajomości zagadnień związanych sieciami LAN / WAN oraz
    połączeń VPN
    * Znajomości SQL (PL/SQL i/lub T-SQL);
    * Znajomość procesów z modułów: Zakupy, Sprzedaż i Magazyn w
    którymkolwiek z systemów ERP;
    * Samodzielności i odpowiedzialności w rozwiązywaniu zadań,
    zdolności szybkiego działania i podejmowania decyzji;
    * Bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności określania
    priorytetów dla zgłaszanych problemów;
    * Wiedza z zakresu procesów logistycznych w handlu detalicznym
    będzie dodatkowym atutem.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w branży retail;
    * znajomość VBA będzie dodatkowym atutem;

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/3770-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1601
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=a7bce10c8e0e1eeaaf6275f1e739eca6