eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => IT Service Desk Analyst <=Warszawa => IT Service Desk Analyst <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => IT Service Desk Analyst <=
    Date: Wed, 8 Jun 2022 09:00:06 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 93
    Message-ID: <6...@t...pl>
    References: <6...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 8 Jun 2022 09:00:06 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="19359"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <6...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:67680
    [ ukryj nagłówki ]

    Our Client Company is one of the world's leading technology
    manufacturers. They are continuously developing innovative
    products and services that help businesses operate more
    effectively and that make people's lives more convenient and
    fulfilling.

    *****
    ***** IT Service Desk Analyst
    *****



    ***** Job description:

    * Providing first/second level customer support for all IT Services
    and provide initial Incident diagnosis and where possible first
    level resolution (Incidents and Requests) according to SLA,
    * Through rotation and roster provides IT support including fixing
    desktop / laptop / mobile device hardware and software issues and
    faults and Service Requests (queries, installations, moves, adds
    and changes),
    * Supporting Microsoft operating systems and applications,
    * Writing and updating technical knowledgebase documentation,
    * Suggesting continuous improvement ideas that can expand to the
    broader team.


    ***** Position requirements:

    * Proficient in written and verbal communication in the English and/or
    German language (preferred C1),
    * 1-2+ years" experience in a technical support environment, call
    center, or help desk preferred,
    * 2 years" experience in troubleshooting Microsoft based server &
    desktop operating systems issues,
    * Good knowledge and experience in troubleshooting of: Active
    Directory, Office365 Business, TCP/IP networking, firewalls,
    switches, Group Policy, Active Directory, DHCP, DNS,
    * Printers (errors, printer configurations, including reinstalling
    drivers and changing printer options within Windows),
    * Enterprise anti-virus suites (Webroot Secure Anywhere Business
    Endpoint Protection),
    * Back-up technologies (ie. Datto),
    * Knowledge of ITIL best practices,
    * Technical Certifications: ITIL foundation, SDI, CompTIA, A+, MSCE a
    plus


    ***** We offer:

    * An attractive social package (including medical care, multisport
    card, life insurance and others)
    * Employment based on an employment contract
    * Co-financing for learning English


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/66200-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2206
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=1a534e71065d38b7592daf7560b2e699

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1