PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => IT Project Manager (doświadczenie z programowaniem w C#)

  • 1. Data: 2024-07-16 14:45:02
    Temat: Warszawa => IT Project Manager (doświadczenie z programowaniem w C#)
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma produkcyjna, część międzynarodowej
    grupy, działająca na polskim rynku od wielu lat.

    *****
    ***** IT Project Manager (doświadczenie z programowaniem w C#)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie projektami IT od fazy inicjacji do zamknięcia
    * Koordynowanie zespołu projektowego
    * Współpraca z partnerami z Grupy
    * Monitorowanie postępów i jakości pracy
    * Komunikacja z interesariuszami
    * Rozwiązywanie problemów i zarządzanie ryzykiem
    * Utrzymywanie dokumentacji projektowej
    * Obsługa zgłoszeń Helpdesk oraz wsparcie użytkowników końcowych

    ***** Oczekiwania:

    * Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT
    * Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie IT
    * Umiejętność programowania w C#
    * Umiejętność tworzenia zapytań SQL
    * Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i adaptacji do
    zmieniających się wymagań
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min B2
    * Czynne prawo jazdy kategorii B

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętność tworzenia raportów w Power BI i SSRS
    * Umiejętność tworzenia/adaptacji robotów Power Automate Desktop,
    znajomość innych RPA również będzie atutem

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę
    * Pakiet benefitów
    * Możliwość rozwoju i szkoleń
    * Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole
    * Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2407
    => => =>