eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => IT Operations Manager (support area) <=Warszawa => IT Operations Manager (support area) <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => IT Operations Manager (support area) <=
    Date: Mon, 15 Jan 2024 09:00:02 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 96
    Message-ID: <8...@t...pl>
    References: <8...@t...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 15 Jan 2024 09:00:02 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="332300"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <8...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:76303
    [ ukryj nagłówki ]

    Our Client is a global provider of comprehensive logistics services
    present in 100 countries and employing over 9000 employees.

    *****
    ***** IT Operations Manager (support area)
    *****



    ***** The Key Responsibilities:

    * Comprehensive management of the Operations IT team
    * Providing comprehensive IT support service to the Client
    * Ensuring necessary competencies and resources to provide support
    service, additional IT projects implemented by the Operations team
    * Responsibility for achieving the set goals and the level of
    efficiency of the individual Operations teams
    * Responsibility for timely implementation of the Operations area work
    schedule
    * Active cooperation with Quality Assurance in order to build and
    improve existing business processes
    * Coordination of cooperation with the client, other teams within the
    organization and external service providers in order to implement
    schedules and cooperation assumptions with the Client
    * Preparation of qualitative analyses in the context of services
    provided and their presentation with conclusions
    * Proactivity in actions related to improving the quality and level of
    IT services
    * Support of internal and external audits
    * Implementation of other tasks indicated by the superior.


    ***** Job requirements:

    * At least 5 years of experience in IT Operations; Service Desk, SSC
    in a leadership position
    * Fluent English
    * Extensive knowledge of technology and modern IT solutions for
    Service Desk and technical support functions, confirmed by
    appropriate certificates
    * Experience in working with KPI and focusing on SLA implementation
    * Ability to define and determine the cause of the problem, generate
    solutions and select a solution, implement a solution
    * Practical knowledge and experience in the area of Customer
    Experience
    * Ability to establish and maintain long-term, effective customer
    relationships
    * Ability to coordinate implementation projects


    ***** Benefits offered:

    * Attractive remuneration based on an employment contract
    * Friendly work atmosphere in a cohesive and dynamic team
    * Health care, group insurance
    * NAIS (also Multisport card)
    * Fresh fruits available in the office


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/86260-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2401
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=02c64184ab5da232b13c772c3664ee20

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1