PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - IT/Biuro/Obsługa klienta itp.

  • 1. Data: 2006-04-04 13:20:50
    Temat: Warszawa - IT/Biuro/Obsługa klienta itp.
    Od: "D.P." <dpilat(at)WYTNIJ_op.pl>

    Poszukuję pracy, mam 28 lat wieloletnie doświadczenie w branży IT
    (oprogramowanie), Obsługa klienta, sprzedaż, kontakt telefoniczny z
    klientem, prowadzenie szkoleń, prezentacje, serwis i wdrożenia, testowanie
    oprogramowania. Bardzo dobra znajomość komputera i oprogramowania oraz
    urządzeń biurowych. Doświadczenie także w branży prawniczej i finansowej..

    Kontakt:
    e-mail: danielpraca(at)chello.pl

  • 2. Data: 2006-04-06 20:56:42
    Temat: Re: Warszawa - IT/Biuro/Obsługa klienta itp.
    Od: "Magda" <m...@T...dobrapraca.info.pl>

    "D.P." <dpilat(at)WYTNIJ_op.pl> napisał(a):
> [...]
    > oprogramowania. Bardzo dobra znajomość komputera i oprogramowania oraz
    > urządzeń biurowych. Doświadczenie także w branży prawniczej i

    Witam !!!
    cały fenomen tej pracy polega na tym, że zarabia się na produkcie, którego
    wyprodukowanie nic nas nie kosztuje!!! Inwestuje się 20 zł a potem zarabia
    tysiace! Dosłownie!! wystarczy korzystac z technik marketingowych ,a
    jakich?
    cała potrzebna wiedza znajduje się w pakietach!!!!
    wszystkie informacje są na www.magda.dobrapraca.info.pl