-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist <=
Date: Tue, 11 Aug 2020 07:30:03 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 146
Message-ID: <4...@t...pl>
References: <4...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail2.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1597131003 32557 79.188.158.137 (11 Aug 2020 07:30:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2020 07:30:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <4...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:53165
[ ukryj nagłówki ]Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat rozwija unikalne
produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści
społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od
początku działalności i brzmi: ,,Dążymy do
doskonałości".
Historia rozpoczęła się od wynalezienia ołówka automatycznego
,,Ever-Sharp" (zawsze ostre). Od tego czasu regularnie
opracowują innowacyjne produkty. Wprowadzili na rynek m.in.
pierwsze japońskie telewizory i radia, a także pierwsze na
świecie kalkulatory LCD. I to był dopiero początek.
Po upływie wieku nadal wprowadzają innowacje dzięki nagradzanym
produktom z wielu różnych sektorów, takich jak rozwiązania
dokumentowe, usługi zarządzane, rozwiązania wizualne i
rozwiązania energetyczne, a także wyposażenie punktów
sprzedaży.
Obecnie ludzie szukają swojego zespołu na stanowisko:
*****
***** I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist
*****
***** Zakres obowiązków:
* Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii
wsparcia dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie wstępnej
diagnostyki incydentów pierwszego poziomu (incydentów i
zgłoszeń) zgodnie z umową SLA
* Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i
oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia
mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania,
instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
* Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
* Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
* Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można
rozszerzyć na szerszy zespół
* Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w
weekendy w zależności od grafiku)
***** Nasze super wymagania:
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - nie
wymagamy znajomości języka polskiego
* 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call
center lub help desk
* 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i
stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
* Dobra znajomość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z:
** Active Directory
** Office365 Business
** sieciami TCP / IP
** firewall'ami i switch"ami
** Group Policy
** DHCP, DNS
* Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.:
błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie
sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
* Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere
Business Endpoint Protection)
* Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
* Znajomość najlepszych praktyk ITIL
<strong>Cechy kandydata:</strong>
* Doskonała obsługa Klienta
* Doskonałe umiejętności komunikacyjne
* Interesuje się poznawaniem obecnych / nowych / przyszłych
technologii, aby pomóc firmie, klientom, sobie i ich zespołowi
* Jest w stanie zarządzać własnym czasem i zadaniami / nadać mu
priorytety, aby zadania mogły być wykonywane w sposób
satysfakcjonujący dla Klienta
* Elastyczny, entuzjastyczny, pracowity i zaangażowany w karierę w
branży IT
* Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
* Dobre umiejętności interpersonalne (empatia, zręczność werbalna
itp.)
* Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów i procesów
***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* Certyfikaty techniczne: fundament ITIL, SDI, CompTIA, A +, MSCE a
plus
***** Oferujemy:
* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
* Atrakcyjna pensja
* Pakiet świadczeń:
** opieka medyczna
** karta Multisport
** ubezpieczenie na życie
* Dofinansowanie do języka angielskiego (250 zł/miesiąc) lub
zajęcia w firmie
* Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
* Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
* Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie,
seniorskie, III linię wsparcia
* Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/40550-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2008
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=26676d25084cddb857ac555dc4154da6
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => Key Account Manager IT <=
- Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- Warszawa => System Architect (Java background) <=
- Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- Chrzanów => Programista NodeJS <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- Piaseczno => Developer.NET <=
- Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-02-20 Piaseczno => Developer.NET <=
- 2025-02-20 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=