eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => I/II linia wsparcia z językiem niemieckim/włoskim <=Warszawa => I/II linia wsparcia z językiem niemieckim/włoskim <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => I/II linia wsparcia z językiem niemieckim/włoskim <=
    Date: Mon, 26 Jul 2021 13:15:04 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 110
    Message-ID: <4...@t...pl>
    References: <4...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 26 Jul 2021 13:15:04 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="12997"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <4...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:59243
    [ ukryj nagłówki ]

    Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat opracowuje
    unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści
    społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od
    początku działalności i brzmi: ,,Dążymy do
    doskonałości".

    Klient poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za IT support,
    który zapewni skuteczne wsparcie techniczne i wysoki poziom
    obsługi klientów w szybko zmieniającym się środowisku, w
    którym kluczem jest zadowolenie i sukces klienta.

    Rola będzie obejmowała obsługę i rozwiązywanie problemów
    związanych z komputerami stacjonarnymi / laptopami / drukarkami /
    aplikacjami oraz podstawowe rozwiązywanie problemów z siecią /
    serwerem i administracją. System pracy jest trzy zmianowy.

    Obecnie klient poszukuje osoby na stanowisko:

    *****
    ***** I/II linia wsparcia z językiem niemieckim/włoskim
    *****



    ***** Realizowane zadania:

    * Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii
    wsparcia dla wszystkich usług IT
    * Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i
    oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia
    mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania,
    instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
    * Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
    * Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
    * Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można
    rozszerzyć na szerszy zespół
    * Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w
    weekendy w zależności od grafiku)


    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiego (min.
    B2/C1) oraz angielskiego
    * Doświadczenie w środowisku wsparcia technicznego, call center lub
    help desk lub chęć nauczenia
    * Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i
    stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
    * Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.:
    błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie
    sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
    * Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere
    Business Endpoint Protection)
    * Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
    * Znajomość najlepszych praktyk ITIL


    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * Atrakcyjna pensja
    * Pakiet świadczeń:
    ** opieka medyczna
    ** karta Multisport
    ** ubezpieczenie na życie
    * Dofinansowanie do języka angielskiego
    * Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
    * Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
    * Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie,
    seniorskie, III linię wsparcia
    * Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/47800-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2107
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=9d7d54b6ef2fe3f2a837f5bd5441c8fa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1