-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => I/II linia wsparcia <=
Date: Mon, 10 May 2021 07:30:04 -0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 110
Message-ID: <4...@t...pl>
References: <4...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 10 May 2021 07:30:04 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
logging-data="5797"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <4...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:57419
[ ukryj nagłówki ]Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat opracowuje
unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści
społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od
początku działalności i brzmi: ,,Dążymy do
doskonałości".
Klient poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za IT support,
który zapewni skuteczne wsparcie techniczne i wysoki poziom
obsługi klientów w szybko zmieniającym się środowisku, w
którym kluczem jest zadowolenie i sukces klienta.
Rola będzie obejmowała obsługę i rozwiązywanie problemów
związanych z komputerami stacjonarnymi / laptopami / drukarkami /
aplikacjami oraz podstawowe rozwiązywanie problemów z siecią /
serwerem i administracją. System pracy jest trzy zmianowy.
Obecnie klient poszukuje osoby na stanowisko:
*****
***** I/II linia wsparcia
*****
***** Realizowane zadania:
* Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii
wsparcia dla wszystkich usług IT
* Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i
oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia
mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania,
instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
* Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
* Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
* Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można
rozszerzyć na szerszy zespół
* Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w
weekendy w zależności od grafiku)
***** Nasze wymagania:
* Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1) oraz
angielskiego
* 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call
center lub help desk
* 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i
stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
* Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.:
błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie
sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
* Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere
Business Endpoint Protection)
* Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
* Znajomość najlepszych praktyk ITIL
***** Proponujemy:
* Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
* Atrakcyjna pensja
* Pakiet świadczeń:
** opieka medyczna
** karta Multisport
** ubezpieczenie na życie
* Dofinansowanie do języka angielskiego
* Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
* Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
* Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie,
seniorskie, III linię wsparcia
* Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/47800-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2105
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=b1d1ee5269d58190bbcafe5d14a534f0
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- Poznań => Employer Branding Specialist <=
- Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- Wrocław => Application Security Engineer <=
- Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- Lublin => Programista Delphi <=
- Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- Warszawa => System Architect (Java background) <=
- Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-13 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-13 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=