PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/Helpdesk/Administrator/IT

  • 1. Data: 2008-01-19 15:22:17
    Temat: Warszawa/Helpdesk/Administrator/IT
    Od: "Rafal" <n...@g...pl>

    Witam,

    aktualnie pracuję w pełnym wymiarze godzin na stanowisku specjalisty ds.
    systemów it, posiadam udokumentowane ponad 4 letnie doświadczenie w branży
    IT w postaci świadectw pracy.

    Na co dzień w pracy zajmuję się systemami Windows, Linux oraz utrzymywaniem
    usług na tych systemach, posiadam doświadczenie w bezpośrednim oraz
    telefonicznym wsparciu użytkownika.

    Poszukuję pracy dodatkowej również związanej z IT i z moimi doświadczeniami
    w tej dziedzinie.

    Jestem dyspozycyjny od poniedziałku do piątku od godziny 16 oraz całe soboty
    i niedziele.

    Szczególnie zainteresowany jestem współpracą z firmami mieszczącymi się w
    okolicach Galerii Mokotów i ulicy Domaniewskiej - dzięki możliwości
    szybkiego dojazdu z mojej obecnej pracy.

    Osoby zainteresowane kontaktem proszę o podanie lokalizacji oraz nazwy
    firmy - w celu weryfikacji adresatów do których będę wysyłać dokumenty
    rekrutacyjne.

    Wszelkie propozycje prac związanych z obsługą email, akwizycją lub czymś
    podobnym trafiające na moją skrzynkę będą usuwane - szkoda więc waszego
    cennego czasu na przesyłanie ich do mnie.

    Serdecznie pozdrawiam, Rafal