eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - Help Desk TelefonicznyWarszawa - Help Desk Telefoniczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Jacek Wypych-SUPERMEDIA" <j...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa - Help Desk Telefoniczny
    Date: Sat, 23 Feb 2008 11:17:06 +0100 (CET)
    Organization: SuperMedia - http://www.sm.pl
    Lines: 35
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <fof2u8$q7j$1@news.supermedia.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1203761826 21825 193.219.28.162 (23 Feb 2008 10:17:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Feb 2008 10:17:06 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1914
    Content-Length: 1346
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: a...@s...pl
    X-Original-X-Trace: news.supermedia.pl 1202392840 26867 212.75.100.110 (7 Feb 2008
    14:00:40 GMT)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Feb 2008 14:00:40 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 212.75.100.110
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1914
    X-Original-Date: Thu, 7 Feb 2008 15:01:50 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:68344
    [ ukryj nagłówki ]

    Pracownik Sekcji Telefonicznej Obslugi Klienta

    Wymagania:
    - dobra znajomosc systemów Windows 9x/2000/XP/2003
    - znajomosc sprzetu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN
    - praktyczna znajomosc poruszania sie po urzadzeniach aktywnych (switche
    Allied Telesyn, Intel, male routery Linksys, D-Link)
    - mile widziana znajomosc linux - w stopniu umozliwiajacym poruszanie sie w
    konsoli tekstowej
    - komunikatywnosc
    - pozytywne nastawienie na klienta
    - odpornosc na stres
    - mile widziane doswiadczenie w technicznym call center (nie sprzedazowym)

    Obowiazki:
    - przyjmowanie i obsluga telefonicznych zgloszen od klientów (helpdesk)
    - rozwiazywanie problemów technicznych zglaszanych przez klientów
    (samodzielnie lub przekazywanie do innych dzialów)
    - terminowa obsluga zgloszen wplywajacych od Klientów w systemie RT: Request
    Tracker

    Oferujemy:
    - praca zmianowa w godzinach 7:30-14:30, 14:00-21:00 (zmiany ruchome)
    - praca w mlodym, przyjaznym zespole

    Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV oraz listu motywacyjnego na
    adres: r...@s...pl
    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

    Do aplikacji prosimy dopisac klauzule:
    "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych do celów
    rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawa o Ochronie danych Osobowych z dnia
    29.08.1997 r. Dz. Ust. Nr 133 poz. 883".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1