eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa / Help-Desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-01-17 14:47:12
    Temat: Warszawa / Help-Desk
    Od: <p...@i...pl>

    Firma mieszcząca się w Warszawie, zatrudniająca 400 pracowników potrzebuje
    następującego pracownika:

    Pracownik pomocy technicznej (Help-Desk) Działu Teleinformatyki

    Do obowiązków pracownika będzie należeć bieżąca obsługa awarii,
    oraz naprawy w ramach sieci LAN opartej o systemy operacyjne
    Windows 9X oraz Windows 2000.

    Minimalne umiejętności:

    a.. Dobrze znana architektura systemów Windows 9X, Windows NT/2000,
    Windows XP, Linux, Unix.
    b.. Minimum wiedzy technicznej niezbędnej do montażu i naprawy komputerów
    klasy PC
    c.. Umiejętność budowania stron www, w oparciu o techniki HTML, FLASH,
    JavaScript, PHP - MySQL.
    d.. Znajomość relacyjnych baz danych
    e.. Szeroka wiedza z zakresu informatyki.
    f.. Minimum średnie wykształcenie.
    g.. Dobra komunikatywność.
    h.. Znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji
    technicznej
    i.. Odpowiedzialność i umiejętność współpracy w ramach zespołu.
    Proponujemy pracę w dziale Teleinformatyki w dużej firmie, z możliwością
    awansu.
    C.V. oraz list motywacyjny proszę wysłać na adres p...@i...pl.
    Po wstępnej weryfikacji wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę
    kwalifikacyjną.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1