-
1. Data: 2003-01-17 14:47:12
Temat: Warszawa / Help-Desk
Od: <p...@i...pl>
Firma mieszcząca się w Warszawie, zatrudniająca 400 pracowników potrzebuje
następującego pracownika:
Pracownik pomocy technicznej (Help-Desk) Działu Teleinformatyki
Do obowiązków pracownika będzie należeć bieżąca obsługa awarii,
oraz naprawy w ramach sieci LAN opartej o systemy operacyjne
Windows 9X oraz Windows 2000.
Minimalne umiejętności:
a.. Dobrze znana architektura systemów Windows 9X, Windows NT/2000,
Windows XP, Linux, Unix.
b.. Minimum wiedzy technicznej niezbędnej do montażu i naprawy komputerów
klasy PC
c.. Umiejętność budowania stron www, w oparciu o techniki HTML, FLASH,
JavaScript, PHP - MySQL.
d.. Znajomość relacyjnych baz danych
e.. Szeroka wiedza z zakresu informatyki.
f.. Minimum średnie wykształcenie.
g.. Dobra komunikatywność.
h.. Znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji
technicznej
i.. Odpowiedzialność i umiejętność współpracy w ramach zespołu.
Proponujemy pracę w dziale Teleinformatyki w dużej firmie, z możliwością
awansu.
C.V. oraz list motywacyjny proszę wysłać na adres p...@i...pl.
Po wstępnej weryfikacji wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę
kwalifikacyjną.