PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Handlowiec ds. Systemów Biznesowych <=

  • 1. Data: 2024-02-29 09:30:02
    Temat: Warszawa => Handlowiec ds. Systemów Biznesowych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta - firmy z ponad 20-letnim doświadczeniem w
    tworzeniu oprogramowania, dostarczającej rozwiązania dedykowane
    przedsiębiorstwom, posiadającym flotę pojazdów, realizującym
    transport i dostawy, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Handlowiec ds. Systemów Biznesowych
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych
    relacji z obecnymi klientami.
    * Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych
    rozwiązań systemowych dla ich biznesu.
    * Prezentacja ofert handlowych i omawianie korzyści związanych z
    wdrożeniem systemów.
    * Negocjowanie warunków umów handlowych i finalizacja transakcji.
    * Śledzenie zmian na rynku i analiza konkurencji w celu identyfikacji
    nowych możliwości biznesowych.
    * Przygotowywanie raportów dotyczących aktywności sprzedażowej i
    osiąganych wyników.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w sprzedaży systemów biznesowych (WMS, ERP, TMS,
    MES, CRM) z udokumentowaną ścieżką sukcesów.
    * Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
    umiejętność budowania długotrwałych relacji w procesie
    sprzedażowym.
    * Zdolność do pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu
    decyzji.
    * Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i proponowania
    odpowiednich rozwiązań.
    * Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych.
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    swobodną komunikację.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży odbioru i
    unieszkodliwiania odpadów.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjny system wynagrodzenia składający się z podstawy oraz
    premii od realizacji celów sprzedażowych.
    * Elastyczny czas pracy i możliwość pracy hybrydowej.
    * Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze firmy.
    * Pracę w dynamicznym środowisku, gdzie liczy się innowacyjność i
    kreatywność.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2402