PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Handlowiec - Oprogramowanie do Zarządzania

  • 1. Data: 2005-10-25 21:42:53
    Temat: Warszawa / Handlowiec - Oprogramowanie do Zarządzania
    Od: "4Contact" <p...@u...pl>

    Firma 4Contact, Srebrny Partner firmy Comarch S.A.
    wdrażająca systemy zwiększające efektywność firm
    (m.in. nowoczesne oprogramowanie wspomagające
    zarządzanie, finansowo-księgowe, controlling)

    poszukuje

    osoby na stanowisko Handlowca

    Wymagania:
    - wykształcenie ekonomiczne, zarządzanie lub podobne
    - doświadczenie w sprzedaży usług lub oprogramowania dla firm
    - zdolności interpersonalne
    - entuzjazm i zaangażowanie
    - prawo jazdy (wyjazdy tylko w granicach W-wy)

    Dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość zagadnień - finanse i rachunkowość
    - znajomość rynku oprogramowania do zarządzania

    Oferujemy:
    - umowę o pracę
    - pracę związaną z dziedziną najnowszych technologii i rozwiązań
    informatycznych
    - miłą i rodzinną atmosferę w pracy
    - stałe wynagrodzenie + premię prowizyjną
    - szkolenia i kursy doskonalące umiejętności

    Oferty (CV, list motywacyjny, termin podjęcia pracy)

    z dołączona klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
    zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z
    dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833.

    prosimy przesłać na adres:
    praca(małpa)4contact.pl z tytułem Handlowiec

    Zastrzegamy sobie, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    4Contact
    "Systemy Zwiększające Efektywność"
    04-570 Warszawa, ul. Kościuszkowców 5
    www.4contact.com.pl