PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Frontend Software Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-16 12:35:22
    Temat: Warszawa => Frontend Software Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client we are actually looking for:

    *****
    ***** Frontend Software Developer
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Write clean, cross-browser, standards-compliant code
    * Design interface elements, flows and interactions, make them
    comfortable for users
    * Keep your designs clear and aesthetically pleasing
    * Work with other team members, share knowledge, suggestions, perform
    peer reviews
    * Look into and advise on new technologies and emerging standards
    * Define and keep your deadlines
    * Stay honest and candid about your work; inform of obstacles,
    changes, suggest better ways of reaching the same goals

    ***** Job requirements:

    * Minimum 2 year of proven experience in a similar position
    * Good command of spoken and written English
    * Excellent knowledge of HTML and CSS (including HTML5 and CSS3)
    * Good knowledge of Bootstrap and Sass
    * Good knowledge of W3C standards and browser-compatibility issues

    ***** Good to have skills:

    * Proficiency in JavaScript, including major frameworks e.g. jQuery
    must have, Angular
    * Working understanding of UI design principles
    * Experience with Adobe Photoshop
    * Knowledge of any back-end language that can be used to build web
    applications will be an asset

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11880-10a65b7d205d7ccf0e5
    71274ec.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=25fb2396bce57699ae68dd3ce37be6a9