PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/ Finanse,Marketing 7 lat pracy w BankuWarszawa/ Finanse,Marketing 7 lat pracy w Banku
  • Data: 2003-08-11 20:04:24
    Temat: Warszawa/ Finanse,Marketing 7 lat pracy w Banku
    Od: "Edyta Sosnowska" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nazywam się Edyta Sosnowska.
    Jestem z wykształcenia pedagogiem. Od siedmiu lat pracuję w Banku w dziale
    obsługi klienta, obecnie poszukuję pracy w Warszawie na podobnym stanowisku
    lub w dziale marketingu, promocji.
    Moje atuty to: ukończenie studiów podyplomowych, ukończenie szeregu kursów,
    biegła znajomość programów biurowych i internetowych, prawo jazdy kat.B.
    Cechuje mnie nienaganna prezencja, sumiennosc, odpowiedzialnosc za powiezone
    zadania i zaangazowanie w ich wykonywanie. Szczegolowe informacje znajda
    Panstwo w moim CV na ponizszej stronie:

    http://www.info.pol.lublin.pl/~skassa/cvedyta.htm

    Odpowiedzi proszę przesyłać na m...@w...pl
    lub telefonicznie: 0 504 054 525