eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Wsparcia (Serwisu) i RozwWarszawa => Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Wsparcia (Serwisu) i Rozw
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Wsparcia (Serwisu) i Rozw
    Date: Thu, 4 Mar 2021 15:45:04 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 137
    Message-ID: <4...@t...pl>
    References: <4...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1614872704 12031 31.179.177.242 (4 Mar 2021 15:45:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Mar 2021 15:45:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <4...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:55988
    [ ukryj nagłówki ]

    Nasz Klient to partner jednego z największych producentów systemów
    ERP, działający na rynku wdrożeniowym Polski oraz innych
    krajów europejskich.

    *****
    ***** Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Wsparcia (Serwisu) i Rozwoju
    *****



    ***** Zakres obowiązków:

    * Utrzymanie i rozwój narzędzi wspierających zarządzanie serwisem
    oraz realizowania prac rozwojowych i inwestycyjnych
    * Zarządzanie działem serwisowym składającym się z zespołu
    helpdesk oraz zespołu rozwojowego (programistycznego)
    * Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio
    świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych
    klientów
    * Pozyskiwanie nowych klientów na usługi serwisu (przy udziale
    dedykowanych handlowców w ramach działu serwisowego)
    * Odpowiedzialność za przygotowania a następnie wykonanie rocznego
    budżetu działu, zarówno części przychodowej jak i kosztowej
    * Utrzymywanie, aktualizowanie i negocjowanie wzorów umów z obszaru
    serwisowego w tym warunków i procedur świadczenia usług SLA
    * Bieżąca kontrola wykonania budżetu i wykonania zobowiązań
    wynikających z umów serwisowych
    * Utrzymanie i udoskonalanie powtarzalnych procesów zarządzania
    usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i
    standardów.
    * Stała współpraca i tworzenie najlepszych praktyk z kluczowymi
    decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających
    dynamiczny rozwój organizacji
    * Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
    * Wdrożenie i utrzymanie procedur oraz narzędzi służących do
    gromadzenia dokumentacji serwisowej
    * Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w
    ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
    * Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
    * Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania
    umów SLA,
    * Monitorowanie codziennej pracy zespołu
    * Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
    * Organizowanie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
    * Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania
    problemów zgłaszanych przez klientów
    * Optymalizacja działań zespołów serwisowych


    ***** Nasze oczekiwania:

    * Umiejętności systematycznego i uporządkowanego działania,
    organizowania własnego czasu pracy, zarządzania priorytetami
    * Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na
    stanowisku dyrektora / kierownika działu serwisu bądź podobne.
    * Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej
    jednego z typów rozwiązań: ERP, WMS, APS, BI, CRM, e-commerce,
    Workflow, rozwiązań b2b po stronie dostawcy usług.
    * Doświadczenie we wdrażaniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
    * Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem, dbanie o dobre
    relacje wewnątrz zespołu oraz rozwiązywania sytuacji
    konfliktowych
    * Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu i
    rozwoju ITIL / ISTQB / SCRUM
    * Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych
    wspierających procesy serwisowe.
    * Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług
    serwisowych
    * Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż
    10 osób
    * Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji
    kosztów i przychodów.
    * Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym (proaktywne
    nastawienie do współpracy z klientem)
    * Doświadczenie w negocjowaniu warunków świadczenia usług SLA w
    procesie pozyskiwania nowych klientów
    * Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz
    doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
    * Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
    * Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, WMS, BI, CRM, e-commerce,
    Workflow,


    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pakiet medyczny
    * Samochód służbowy
    * Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
    IT,
    * Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
    * Dużą samodzielność i niezależność,


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/46240-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2103
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=65222f41b911548014e404dfcb350da7

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1