PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa / Doswiadczony projektant/programista RDBMS ORACLE

  • 1. Data: 2003-01-14 14:26:55
    Temat: Warszawa / Doswiadczony projektant/programista RDBMS ORACLE
    Od: "Andrzej" <a...@a...net>

    Posiadam czteroletnia praktyka w srodowisku ORACLE-a i biegle posługuje sie
    takimi narzedziami jak :
    - PL-SQL (certyfikat)
    - Developer(Forms, Reports) i Designer(Edytor)
    - C++, JAVA, JAVA Script, HTML,VB/Access i inne

    Podejme sie takze pracy w charakterze analityka lub administratora RDBMS
    ORACLE.

    Ostatnio wykonana praca to projekt i oprogramowanie bazy danych (z
    wykorzystaniem metodologii CASE) dla duzej firmy telekomunikacyjnej.
    Forma wspolpracy dowolna (mam otwarta dzialalnosc gospodarcza). Nie mam
    wygorowanych wymagan finansowych - zalezy mi na dlugotrwalej wspolpracy (w
    poprzednim roku przepracowalem tylko 100 dni).

    a...@a...net
    664 53 67,
    0 693 594 873