PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Developer HTML5 - Team Leader <=

  • 1. Data: 2015-10-22 13:04:09
    Temat: Warszawa => Developer HTML5 - Team Leader <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client, european brokerage house we are looking for:

    *****
    ***** Developer HTML5 - Team Leader
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Position description:

    * Lead design, development and implementation of HTML5, JavaScript and
    CSS3 web applications and sites
    * Develop a web and mobile financial trading platforms
    * Consults with the team members to design, build and manage web sites
    and applications (API integration issues solving)
    * Carry out other duties as may be assigned or requested

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * 2-3 years of HTML5 experience (with front to back end development
    skills, leveraging newer constructs such as canvas, local storage,
    web workers)
    * University Degree in Computer Sciences
    * Minimum 5 years of HTML and JavaScript development experience
    * Minimum 2 years of JQuery or similar JavaScript framework experience
    * Experience with CSS3 leveraging best practices such as CSS
    pre-processor languages (E.g. Less, Stylus, Sass, Compass)
    * Minimum 5 years of relevant software development experience
    * Deep understanding of browser HTML5 capabilities across versions and
    devices
    * Strong understanding of user experience design and usability
    principles
    * Knowledge of both cross-browser, as well as cross platform
    optimization
    * Attention to details, well organized, able to thrive in deadline
    driven environment while working on a number of projects
    simultaneously and independently
    * Good overall understanding of web development and familiarity with
    different languages
    * Team management skills

    ***** Will be considered as a major plus:

    * Experience with back end technologies
    * Experience with Agile development methodologies
    * Experience with versioning system

    ***** Benefits offered:

    * Great opportunity to gain professional experience in dynamically
    developing international financial institution
    * Full-time employment agreement
    * Skills development support
    * Fringe benefits package
    * Work in professional environment
    * Participation in many interesting projects

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/4990-b861133d6ef0d3919355
    20deee4.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=d21369ada558e96eeed0811fa6a5e14f