PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => DevOps Engineer <=

  • 1. Data: 2022-12-12 18:45:05
    Temat: Warszawa => DevOps Engineer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to jedna z największych w Polsce porównywarek
    internetowych - w tematach: ubezpieczenia samochodu,
    nieruchomości, podróży oraz na życie. Jest częścią
    międzynarodowej grupy która prowadzi porównywarki w wielu
    krajach Europy.

    Do zespołu poszukiwany jest DevOps Engineer.
    W większości ,,Ops" w mniejszej części ,,Dev", który zadba
    o środowisko do pracy developerów.

    *****
    ***** DevOps Engineer
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Zarządzanie bazami danych (MySQL, MariaDB, PostrgeSQL), Klastrami
    (Galera, Postgres Clustered), NoSQL (MongoDB, DynamiDB, Snowflake)
    i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem
    * Opracowywanie oraz wdrażanie systemów zabezpieczających dostęp
    do baz danych i informacji w oparciu o technologie dostępne w
    Amazon Web Services oraz o stack Microsoft EDR + Sentinel;
    * Administrowanie systemami operacyjnymi (Linux, Unix i pochodne, oraz
    w małej skali Windows)
    * Utrzymanie systemów opartych na AWS w szczególności EC2, S3, API
    Gateway, SQS, SNS, Redis, IAM, AirFlow;
    * Utrzymanie systemów opartych o VMware;
    * Obsługa usług typu NoCode / LowCode w oparciu o AWS
    * Utrzymanie Lambd;
    * Utrzymanie Systemów Kontenerowych (EKS, Fargate);
    * Tworzenie skryptów CloudFormation i Terraform;
    * Tworzeniu kodu w co najmniej jednym języku programowania wysokiego
    poziomu (Python lub Java lub C++), budowanie wysoce
    zautomatyzowanej infrastruktury;
    * Wdrażanie CI/CD w oparciu o GitHub Actions (pipelines) oraz AWS
    CloudFormation i Terraform
    * Wdrażanie i automatyzacje kontroli bezpieczeństwa, proces nadzoru
    i walidacji zgodności

    ***** Wymagania:

    * Masz co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    w zespole, <i>(lub min. 3 lata jeżeli pracowałeś/aś na
    samodzielnym)</i>
    * Wiesz jak przygotować środowisko gotowe dla developerów do ich
    pracy
    * Znasz bardzo dobrze Amazon Web Services i jego usługi (m.in. EKS,
    Fargate, Lambdy, Triggery)
    * Wiesz jak wdrażać CI/CD (np. poprzez GitHub Actions lub Terraform
    lub Cloud Formations)
    * Administrowałeś systemami operacyjnymi Linux
    * Potrafisz pisać skrypty automatyzacyjne w Bashu
    * Znasz na poziomie "Junior+': Pythona, albo Java albo C++ (potrafisz
    przeanalizować kod)
    * Znasz SQL i NoSQL - administracja nie sprawia ci trudności
    niezależnie od bazy (Postgres, MongoDB), znasz tematykę
    klastrów
    * Umiesz konfigurować Airflow
    * Znasz dobrze kilka z wymienionych usług: Kubernetes, Docker,
    Terraform, Ansible, Github, DataDog;
    * Znasz język angielski - na poziomie komunikacji technicznej ze
    współpracownikami z zagranicy
    * Dobrze czujesz się w zespole
    * Dobrze organizujesz sobie pracę

    ***** Oferujemy:

    * Pracę w pełni zdalną
    * Dowolna umowa (B2B, UoP)
    * 24 dni "płatnej przerwy od pracy"
    * Brak kultury korporacyjnej
    * Budżet na meetupy DevOpsowe
    * Otwartość na zmiany, minimum papierologii
    * Luźną atmosferę w zespołach (nie ma korpo-kultury)
    * Karta medyczna + sportowa,
    * Ubezpieczenie na życie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>