-
1. Data: 2021-05-06 09:30:04
Temat: Warszawa => Delivery and Maintenance Service Manager <=
Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Nasz Klient to partner jednego z największych producentów systemów
ERP, działający na rynku wdrożeniowym Polski oraz innych
krajów europejskich.
*****
***** Delivery and Maintenance Service Manager
*****
***** Realizowane zadania:
* Utrzymanie i rozwój narzędzi wspierających zarządzanie serwisem
oraz realizowania prac rozwojowych i inwestycyjnych
* Kierowanie działem serwisowym składającym się z zespołu
helpdesk oraz zespołu rozwojowego (programistycznego)
* Stała współpraca z obecnymi klientami, rozbudowa portfolio
świadczonych usług serwisowych u obecnych jak i przyszłych
klientów
* Pozyskiwanie nowych klientów na usługi serwisu (przy udziale
dedykowanych handlowców w ramach działu serwisowego)
* Odpowiedzialność za przygotowania a następnie wykonanie rocznego
budżetu działu, zarówno części przychodowej jak i kosztowej
* Utrzymywanie, aktualizowanie i negocjowanie wzorów umów z obszaru
serwisowego w tym warunków i procedur świadczenia usług SLA
* Stała kontrola wykonania budżetu i wykonania zobowiązań
wynikających z umów serwisowych
* Utrzymanie i udoskonalanie powtarzalnych procesów zarządzania
usługami serwisowymi, metod pomiaru i raportowania, narzędzi i
standardów.
* Stała współpraca i tworzenie najlepszych praktyk z kluczowymi
decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających
dynamiczny rozwój organizacji
* Stała współpraca z działami sprzedaży i wdrożeń
* Wdrożenie i utrzymanie procedur oraz narzędzi służących do
gromadzenia dokumentacji serwisowej
* Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w
ramach nowych jak i obecnie świadczonych usług serwisowych
* Przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu
* Kierowanie pracami działu serwisu w tym stały monitoring wykonania
umów SLA,
* Nadzorowanie codziennej pracy zespołu
* Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
* Organizowanie coachingu i szkoleń dla pracowników zespołu serwisu
* Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania
problemów zgłaszanych przez klientów
* Optymalizacja działań zespołów serwisowych
***** Nasze wymagania:
* Zdolności systematycznego i uporządkowanego działania,
organizowania własnego czasu pracy, zarządzania priorytetami
* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na
stanowisku dyrektora / kierownika działu serwisu bądź podobne.
* Doświadczenie w prowadzeniu działu serwisu dla przynajmniej
jednego z typów rozwiązań: ERP, WMS, APS, BI, CRM, e-commerce,
Workflow, rozwiązań b2b po stronie dostawcy usług.
* Doświadczenie we wdrażaniu najlepszych praktyk w dziale serwisu
* Zdolność sprawnego zarządzania zespołem, dbanie o dobre relacje
wewnątrz zespołu oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych
* Praktyczna znajomość metodyk zarządzania działem serwisu i
rozwoju ITIL / ISTQB / SCRUM
* Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych
wspierających procesy serwisowe.
* Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla usług
serwisowych
* Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
* Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu nie mniejszym niż
10 osób
* Doświadczenie w zarządzaniu budżetem działu w tym estymacji
kosztów i przychodów.
* Doświadczenie we współpracy z klientem zewnętrznym (proaktywne
nastawienie do współpracy z klientem)
* Doświadczenie w negocjowaniu warunków świadczenia usług SLA w
procesie pozyskiwania nowych klientów
* Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz
doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
* Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
* Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, WMS, BI, CRM, e-commerce,
Workflow,
***** Proponujemy:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Pakiet medyczny
* Samochód służbowy
* Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
IT,
* Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
* Dużą samodzielność i niezależność,
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/47180-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2105
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=4a89e62d27d76427048cb6697f035958