PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Data Analyst - Business Intelligence <=Warszawa => Data Analyst - Business Intelligence <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Data Analyst - Business Intelligence <=
    Date: Wed, 2 Dec 2015 15:35:02 +0000 (UTC)

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Data Analyst - Business Intelligence
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Position description:

    * Understand and identify project tasks from conception, to
    implementation, to completion
    * Oversee and manage delivery of sub-tasks across internal departments
    and with external vendors/partners as well as across our multiple
    brands
    * Create and provide timelines, written requirements and agent
    processes in a clear and step-by-step format to management, the
    internal project team, and outside vendors
    * Identify new process and efficiency improvements
    * Be able to access and create reports, and analyze data to identify
    projects
    * Act as liaison between Product / Operations and service management
    on prioritized projects.
    * Coordinate project deliverable sign-off with internal business QA
    test Leads
    * Collaborate with the team to identify high priority bugs and
    enhancements affecting customer service performance and coordinate
    their fixes with Engineering

    ***** Position requirements:

    * 3 - 5 years in a data analysis role involving business and
    technology analysis
    * Proficiency in the use of MS Access and SQL queries
    * Good knowledge of MS Office especially MS Excel
    * Working knowledge of Business Intelligence databases for example
    Salesforce, Business objects, Bi Cafe
    * Excellent English communication skills, including requirements
    writing/understanding, and experience in presenting projects to
    senior stakeholders and PMs
    * Understanding of the technology world and where the business and
    technologies are shifting towards
    * Core Skills: Self-reliant / self-starter, proactive, team
    contributor

    ***** Benefits offered:

    * Ability to gather business analysis experience
    * Ability to work in multinational environment
    * Trainings
    * Sport Card
    * Health Insurance

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1512
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=331a00a23c42e9108885b23d3d5ba00e