PracaGrupypl.praca.szukana<Warszawa> Czas do wynajecia:)))<Warszawa> Czas do wynajecia:)))
    From: "sunny" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: <Warszawa> Czas do wynajecia:)))
    Date: Thu, 6 Jan 2005 10:41:39 +0100

    Witam,
    Tak krotko: pisze własnie doktorat, nie szukam zadnej pracy na etat, jednak
    dysponuje wieeelka iloscia wolnego czasu, ktorego z checia "sprzedam"
    Także mam "czas do wynajecia":
    - zaopiekuje się kompleksowo psem - kundelki, rasowce, agresywne,
    salonowce - nie gra roli, mam doswiadczenie:))
    - chcesz "zaszalec" lub poprostu odpoczac a nie masz z kim zostawic
    dziecka - znalazłes mnie:)
    - osoba chora, starsza, samotna potrzebuje towarzystwa - jestem dobrym
    kompanem:))
    - rowniez posprzatam (Twoje mieszkanko, biuro etc.) ugotuje (referencje od
    znajomych smakoszy) zrobie zakupy etc...
    - mam prawko (brak samochodu) takze moge zaoferowac ci usługi kierowcy.
    - wyjezdzasz o boisz sie zostawic mieszkanko same - bede pilnowała jak oka w
    głowie:)
    - etc.. etc....

    Ze swojej strony gwarantuje uczciwosc, pracowitosc oraz dyspozycyjnosc.
    Niestety nie mam referencji, jednak mysle, ze po poznaniu mnie nie bedziesz
    ich potrzebował.

    Nie trac czasu na zastanowienie i tak go masz zbyt mało.... poprostu
    skontaktuj się ze mną a bedziesz mogł odpoczac:)

    Kontakt:
    E-mail: k...@w...pl
    GG: 243137
    Tel.: 600 318 628 lub 329 72 63