-
1. Data: 2021-05-14 14:45:04
Temat: Warszawa => Customer Support Specialist (IT) <=
Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Our client is a company which has created an innovative platform
dedicated to the e-commerce industry, covering the areas of
implementation, transport and storage for both electronic and
retail trade, ensuring full logistic control. Due to the
uniqueness of the product dedicated to such a developing area, the
company invariably expands the area of serviced customers,
currently entering international markets.
*****
***** Customer Support Specialist (IT)
*****
***** Realizowane zadania:
* Working with the company's system, acting as an advisor to the
external clients in terms of use of the software and its
functionality
* Service Catalogue management, identifying and automating routines or
repetitive administrative tasks (Jira Software)
* Solving problems and handling requests according to ITIL methodology
* Contributing to the growth of the Knowledge Base and identifying
ways to increase customer satisfaction.
* Ensuring that clients have access to the product, and it is fully
operational after troubleshooting through regular follow ups
* Cooperating with 2nd line of support
* Proactive work with the team and customers on opportunities to
improve/streamline operations
* Provide metrics and report on health & performance of supported
application platforms
***** Od Kandydatów wymagamy:
* At least 1+ years of experience in the 1st line of technical
customer support
* Knowledge of customer service principles and practices
* Knowledge and experience in integrations
* Good knowledge of English
* Willingness to work from 8:00 a.m. to 4:00 p.m. and 10:00 a.m. to
6:00 p.m. (cyclical shifts)
* Willingness for 24 / 7 on-call duty (extra paid) - must have
***** Mile widziane:
* Experience in the eCommerce/Transportation Logistics Services
industry will be considered an advantage
* Software development skills or interests (php, sql, etc.)
* Ability to read and write technical documentation
* ITIL Certification
* Knowledge of the JIRA, Confluence
***** Proponujemy:
* Opportunity for personal growth
* Work in very innovative company delivering SaaS software used by
ecommerce and transportation logistics service companies
* Competitive salary
* Possibility of remote work after deployment
* Warsaw Office or Mikołów Office
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/49020-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2105
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=3c0fb55dae04d8e212386d321edd2294