eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Customer Support Specialist (IT) <=Warszawa => Customer Support Specialist (IT) <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Customer Support Specialist (IT) <=
    Date: Tue, 20 Jul 2021 14:30:05 -0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 108
    Message-ID: <4...@t...pl>
    References: <4...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 20 Jul 2021 14:30:05 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
    logging-data="12613"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <4...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:59112
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego Klienta, który stworzył innowacyjną platformę
    dedykowaną dla branży e-commerce, obejmującą obszary
    realizacji zamówień, transportu czy magazynowania zapewniając
    pełną kontrolę logistyczną zarówno dla handlu detalicznego
    jak i online. Dzięki unikalności produktu dedykowanego dla
    rozwojowego obszaru jakim jest e-commerce, firma niezmiennie
    poszerza obszar obsługiwanych Klientów, w tej chwili wchodząc
    już na rynki międzynarodowe. W związku z ciągłym rozwojem
    naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
     

    *****
    ***** Customer Support Specialist (IT)
    *****



    ***** Twoje super zadania:

    * Praca z systemami wewnętrznymi firmy, świadczenie wsparcia dla
    użytkowników w zakresie działania systemów i ich
    funkcjonalności
    * Zarządzenie katalogiem serwisowym, identyfikacja i automatyzacja
    powtarzalnych czynności administracyjnych (JIRA)
    * Rozwiązywanie problemów i zapytań zgodnie z metodologią ITIL
    * Poszerzanie Knowlage Base i identyfikacja dróg do polepszenia
    obsługi użytkowników
    * Zapewnienie dostępu do platformy i jej pełnego funkcjonowania po
    troubleshootingu poprzez regularne follow-upy
    * Współpraca ze specjalistami 2 linii wsparcia
    * Proaktywną pracę z zespołem i użytkownikiem końcowym przy
    usprawnianiu działania platformy
    * Prowadzenie statystyk i raportów pod kątem stanu i użyteczności
    platformy


    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Co najmniej rok doświadczenia w prowadzeniu wsparcia 1 linii lub
    przy wsparciu technicznym użytkownika
    * Wysoka komunikatywność, znajomość reguł i praktyk dobrej
    obsługi klienta
    * Doświadczenie przy wdrażaniu produktów IT
    * Werbalna i pisana komunikacja z możliwością efektywnego
    wytłumaczenia w prostych słowach zawiłości systemów IT w
    języku polskim i angielskim
    * Dostępność do pracy w systemie zmianowym w godzinach 8:00-16:00 i
    10:00-18:00
    * Okazjonalna, całodobowa dostępność do pracy "na telefon"
    (dodatkowo płatna)


    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w branży eCommerce/Transportation Logistics Services
    * Doświadczenie przy produkcji oprogramowania (php, sql, etc.)
    * Umiejętność sporządzania i czytania dokumentacji technicznej
    * Certyfikacja ITIL
    * Znajomość JIRA, Confluence


    ***** Oferujemy:

    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Pracę w innowacyjnej firmie tworzącej najbardziej obiecujący
    projekt z obszaru SaaS
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
    * Możliwość pracy w biurze w Warszawie lub w biurze w Mikołowie


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/49020-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2107
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=6046587b082b6ac686a0910173c9c570

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1