eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Contact Center Evolution Expert (Presales, Project ManagemWarszawa => Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Managem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Managem
    Date: Thu, 4 Jun 2020 09:45:03 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 118
    Message-ID: <3...@t...pl>
    References: <3...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail2.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1591263903 4675 79.188.158.137 (4 Jun 2020 09:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2020 09:45:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <3...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:52827
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań
    omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym
    klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management)
    *****



    ***** Zakres obowiązków:

    * PreSales
    ** wstępna analiza potrzeb klienta, przygotowanie demo, koncepcji
    prezentacji, informacji do zebrania na spotkaniu
    ** prezentacja demo, zebranie potrzeb funkcjonalnych klienta,
    analiza wykonalności i alternatyw
    * Project Management
    ** przygotowanie definicji projektu [wymagania biznesowe,
    techniczne, funkcjonalne, harmonogramu]
    ** prowadzenie projektu, komunikacja i koordynacja z Klientem i
    zespołami firmy
    ** przeprowadzenie szkoleń i analizy po projektowej
    ** Ewolucja
    ** budowanie relacji doradcy klienta i adwokata klienta w firmie
    ** ciągłe zrozumienie potrzeb klienta biznesowych i
    funkcjonalnych w kontekście rozwoju rozwiązań firmie i nowym
    możliwości
    ** analiza danych klienta, usystematyzowana komunikacja z
    klientem, prezentacja nowych rozwiązań w koordynacji ze Account
    Managerem
    ** kontrola jakości wsparcia technicznego udział w ścieżce
    eskalacyjnej, koordynacja z zespołami firmy i producentami
    rozwiązań
    * Rozwój firmy
    ** szukanie rozwiązań na rynku, analiza ich przydatności,
    inicjacja relacji z potencjalnymi partnerami
    ** inicjatywa w rozwoju rozwiązań własnych firmy [wpływ na
    roadmapę] i dostawców rozwiązań
    ** inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii,
    indywidualnym rozwoju


    ***** Nasze oczekiwania:

    * doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w
    dużych organizacjach
    * doświadczenie w prowadzeniu projektów IT z obszaru contact center
    w dużych organizacjach
    * głęboka wiedza zagadnień biznesowych obsługi klienta w ramach
    contact center
    * głęboka wiedza terminologii, KPIs Contact Center
    * poglądowa wiedza na temat zagadnień sieciowych, integracyjnych,
    bazodawnowych
    * chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii,
    umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
    * znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą
    wielokanałową w contact center (czat, email)


    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * doświadczenie z użyciem AI w Contact Center (boty)
    * doświadczenie z użyciem i wdrożeniami CRM
    * zagadnienia customer engagement
    * kreowanie roadmapy rozwoju produktu,


    ***** Oferujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * budżet szkoleniowy
    * ubezpieczenie Medicover
    * karta Multisport
    * realna możliwość rozwoju zawodowego


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/38610-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2006
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=0efee64c168bc856c74d2a851ecf176a

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1