-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa => Contact Center Engineer <=
Date: Sat, 22 Aug 2020 11:00:03 +0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 93
Message-ID: <3...@t...pl>
References: <3...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
NNTP-Posting-Host: mail2.teamquest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1598094003 3823 79.188.158.137 (22 Aug 2020 11:00:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Aug 2020 11:00:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <3...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:53257
[ ukryj nagłówki ]Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań
omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym
klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:
*****
***** Contact Center Engineer
*****
***** Zakres obowiązków:
* dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia
(integracja, sieć, development)
* udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca
z Klientem i zespołami firmy)
* analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w
*znalezieniu nowych rozwiązań
* tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z
rozwojem
* wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
* dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego
ulepszaniu (EVOLUCJA)
* inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym
rozwoju
***** Nasze super wymagania:
* doświadczenie we wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów contact
center ((PureConnect a najlepiej na PureCloud/Genesys Cloud)
* znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS,
Jitter)
* znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
* znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania,
własne procedury składowe)
* znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
* znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą
wielokanałową w contact center (czat, email)
* doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
* znajomość terminologii contact center
***** Oferujemy:
* atrakcyjne wynagrodzenie
* budżet szkoleniowy
* ubezpieczenie Medicover
* karta Multisport
* realna możliwość rozwoju zawodowego
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/39790-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2008
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=4d82d248f0ddfa7c42c17137d778d258
Najnowsze wątki z tej grupy
- Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- Kraków => Key Account Manager <=
- Warszawa => Senior iOS Developer <=
- Riga => NOC Engineer <=
- Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-15 Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-15 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-15 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-15 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-15 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-11-15 Warszawa => Senior iOS Developer <=
- 2024-11-15 Riga => NOC Engineer <=
- 2024-11-15 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-15 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-15 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=