eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Contact Center Engineer <=Warszawa => Contact Center Engineer <=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Contact Center Engineer <=
    Date: Wed, 11 Mar 2020 11:15:02 +0000 (UTC)
    Organization: TeamQuest.pl
    Lines: 106
    Message-ID: <3...@t...pl>
    References: <3...@t...pl>
    Reply-To: P...@T...PL
    NNTP-Posting-Host: mail.teamquest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1583925302 29431 31.179.177.242 (11 Mar 2020 11:15:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Mar 2020 11:15:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
    In-Reply-To: <3...@t...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:52364
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań
    omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym
    klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Contact Center Engineer
    *****



    ***** Opis stanowiska:

    * dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia
    (integracja, sieć, development)
    * udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca
    z Klientem i zespołami firmy)
    * analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w
    znalezieniu nowych rozwiązań
    * tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z
    rozwojem
    * wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
    * dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego
    ulepszaniu (EVOLUCJA)
    * inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym
    rozwoju


    ***** Oczekiwania:

    * doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w
    dużych organizacjach
    * znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS,
    Jitter
    * znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
    * znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania,
    własne procedury składowe)
    * znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
    * chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii,
    umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
    * znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą
    wielokanałową w contact center (czat, email)
    * doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
    * znajomość terminologii contact center


    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie z technologiami AI (boty, dialogflow,ASR)
    * technologie chmurowe (AWS, GCP, AZURE)
    * system CRM (MS Dynamics, Saleforce, Sugar CRM inne)
    * znajomość Genesys CLOUD (PureCloud)
    * zagadnienia customer engagement
    * znajomość zagadnień .NET, WebServices, SSRS.
    * Linux, Windows Server, Zabbix.


    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * budżet szkoleniowy
    * ubezpieczenie Medicover
    * karta Multisport
    * realna możliwość rozwoju zawodowego


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/38600-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2003
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=4b693b26cbe14b987a96387ab079b00b

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1