PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Business Solution Architect/Presales (obszar systemów ERP

  • 1. Data: 2024-07-04 15:15:02
    Temat: Warszawa => Business Solution Architect/Presales (obszar systemów ERP
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to innowacyjna firma, która od ponad dekady jest liderem
    w dziedzinie dostarczania zaawansowanych rozwiązań ERP,
    wspierając firmy w efektywnym zarządzaniu na każdym etapie ich
    działalności. Wdrażając oprogramowanie w ponad 200 firmach,
    nasz klient nie tylko usprawnia ich funkcjonowanie, ale również
    zoptymalizował ich procesy biznesowe. Obecnie poszukuje
    specjalistów dołączających do zespołów w centra
    kompetencyjne, gdzie innowacja łączy się z doświadczeniem,
    tworząc wyjątkowe środowisko pracy.

    *****
    ***** Business Solution Architect/Presales (obszar systemów ERP)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Przygotowywanie prezentacji sprzedażowych dla klientów i udział w
    spotkaniach sprzedażowych (prezentowanie systemu)
    * Rozwijanie sieci relacji z decydentami wyższego szczebla o dużym
    wpływie na decyzje, w celu budowania wpływu na wybór
    rozwiązania poprzez rozwiązywanie problemów, blokerów jak i
    wdrażanie nowych pomysłów w rozwiązanie.
    * Wykorzystywanie doświadczenia branżowego, aby łączyć potrzeby i
    pomysły klientów z zasobami, i rozwiązaniami wspierającymi
    sukces klienta
    * Kierowanie współpracą z interesariuszami biznesowymi klienta i
    zespołem firmy w celu zebrania wymagań klientów, identyfikacji
    problemów operacyjnych (pain points) i biznesowych wskaźników
    KPI.
    * Kierowanie tworzeniem rozwiązania(architektury) firmy w oparciu o
    wiedzę z wcześniejszych/bieżących projektów, zrozumienie
    rozwiązań konkurencji oraz napędzanie wartości biznesowych
    klienta poprzez ofertę firmy
    * Udział w tworzeniu dokumentu opisu architektury, decyzji
    dotyczących architektury oraz matrycy wymagań i ograniczeń, tak
    aby upewnić i uzasadnić, że architektura rozwiązania
    biznesowego jest znana i zrozumiała.
    * Tworzenie wyceny rozwiązania w oparciu o architekturę rozwiązania
    * Liderowanie alokowanym zespołem firmy m.in. w procesach: zbierania
    wymagań i potrzeb (Prescoping) PoC, tworzenie architektury
    rozwiązania (DDA)
    * Zarządzanie środowiskami DEMO
    * Udział w konferencjach branżowych, spotkaniach partnerskich jako
    prelegent
    * Współpraca i rozwój współpracy z partnerami rozszerzającymi
    ekosystem rozwiązań ERP
    * Wsparcie rozwoju sprzedaży na rynki zagraniczne
    * Merytoryczne i eksperckie wsparcie działań marketingowych

    ***** Oczekiwania:

    * Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy systemami klasy ERP
    (mile widziane systemy w chmurze)
    * Znajomości procesu sprzedażowego
    * Przekrojowa wiedza na temat zagadnień związanych z funkcjonowaniem
    i procesami biznesowymi zachodzącymi w przedsiębiorstwie
    * Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych
    * Orientacja na klienta
    * Znajomość języka angielskiego min. na poz. B2
    * Otwartość do rozwoju osobistego i budowy wizerunku eksperta w
    ramach dedykowanej ścieżki produktowej i certyfikacyjnej ERP

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus system premiowy)
    * Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
    IT,
    * Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
    * Dużą samodzielność i niezależność,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2407