PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - Asystentka, Sekretarka

  • 1. Data: 2002-08-27 09:58:53
    Temat: Warszawa - Asystentka, Sekretarka
    Od: "Zdroyek" <z...@p...fm>

    WYKSZTAŁCENIE:
    1998 - 2002 Wyższa Szkoła Bankowości Finansów i Zarządzania im. prof. R.
    Kudlińskiego
    Kierunek: Marketing
    1992-1996 LXXVII LO im. Noakowskiego Profil: ogólny

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
    2001 - 2002 GEANT FORT WOLA Sp. z o.o.
    Stanowisko: Asystentka Działu Marketingu i Sprzedaży
    Obowiązki: nadzór nad pracą 8 osobowego zespołu marketingu i sprzedaży,
    nadzór nad obsługą programów lojalnościowych (m.in. GEANT KREDYT, bony
    towarowe itp.), organizowanie akcji mailingowych, przygotowywanie materiałów
    promocyjnych, kontakty agencjami reklamowymi, wykonawcami, organizacja i
    nadzór nad akcjami promocyjnymi na terenie sklepu, rekrutacja i szkolenie
    pracowników, przygotowywanie raportów i analiz dla dyrektora marketingu.

    2000 - 2001 GLOBI Sp. z o.o.
    Stanowisko: Asystentka w Dziale Marketingu
    Obowiązki: przygotowywanie materiałów promocyjnych (prasa, radio, ulotki
    reklamowe), kontakty z mediami, agencjami reklamowymi, wykonawcami,
    organizacja i nadzór nad akcjami promocyjnymi na terenie sklepów, szkolenia
    hostess, przygotowywanie raportów i analiz z akcji promocyjnych.

    1998-1999 Agencja Reklamowa "DIALOG GALICJA"
    Stanowisko: Koordynator Grupy Promocyjnej
    Obowiązki: kierowanie 10 osobową grupą promocyjną, organizacja akcji,
    prowadzenie pokazów promocyjnych, konferansjerka (Winiary, Nestle Polska,
    Philip Morris)

    1996-1998 Agencja Reklamowa "JET"
    Stanowisko: Koordynator Grupy Promocyjnej
    Obowiązki: realizacja dużych akcji promocyjnych lokalnych
    i wyjazdowych, prowadzenie pokazów promocyjnych (Rothmans Poland, Danone
    Polska)

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH:
    jęz. angielski Średni
    jęz. niemiecki Podstawowy

    UMIEJĘTNOŚCI I ZDOLNOŚCI:

    * Obsługa programów komputerowych:
    * MS Windows 95, 98, Me, 2000, XP
    * Pakiet Microsoft Office '97; 2000, XP
    * Znajomość narzędzi internetowych - przeglądarki, programy pocztowe;
    * Zdolności przywódcze;
    * Umiejętność analitycznego myślenia;
    * Kreatywność, dokładność;
    * Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole;
    * Ciągłe doskonalenie swoich obecnych i poszukiwanie nowych umiejętności;
    * Łatwość przyswajania wiedzy teoretycznej i wykorzystywania jej w praktyce;

    ZAINTERESOWANIA:
    Pływanie, gra w kręgle, podróże, kino, dobre książki Wharton`a, Carroll`a,
    Viana.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"
    (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw
    Nr 133 Poz. 883).

    Kontakt:
    Tel (22) 787-40-11 lub 776-55-16
    e-mail: m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-08-27 13:47:49
    Temat: Re: Warszawa - Asystentka, Sekretarka
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    moim zdaniem powiedzieć o Whartonie i Carollu że pisza dobre książki to
    lekka przesada, ale to tylko moje skromne zdanie
    Literatka

  • 3. Data: 2002-08-27 14:38:28
    Od: "Robert A. Twarowski" <R...@r...mineralmidrange.com>

    A kto wedle Literatki pisze dobre książki? (dla ułatwienia dodam, że NIE
    JESTEM wielbicielem ani Whartona ani Carolla)
    Robert

  • 4. Data: 2002-08-27 15:11:08
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    he he bez nerwów po częsci dobra książka to pojęcie wzgledne ale w drugiej
    części jeśli wziąc pod uwagę nie tylko fabułe ale i styl oraz znajomość
    rzeczy to można wymienic wielu dobrych autorów,i ja mam swoich którzy w moim
    mniemaniu( inie tylko) piszą dobre ksiązki
    np Kafka, Proust, Sartre, Marquez, Cortazar, Carpentier i wielu wielu
    innych:-)
    ale jak mówię każdy ma swoje zdanie
    chodziło mi natomiast o to by nie łączyc "dobra ksiazka" z czymś o czym
    nastepny wiek zapomni. W XVIII wieku żył słynny wówczas poeta Chenier, dziś
    prawie nikt nie wie kto to jest...
    A ta literatka to z przekory i zgryzu:-)