PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/Asystentka/Praca przy komputerze

  • 1. Data: 2004-02-25 16:04:48
    Temat: Warszawa/Asystentka/Praca przy komputerze
    Od: "Ola" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Jestem mloda osoba ze srednim wyksztalceniem poszukujaca pracy.
    Szybko sie ucze, jestem elastyczna, lubie podejmujmowac nowe wyzwania.
    Bardzo dobrze obsluguje komputer, orientuje sie swietnie w internecie,
    nie mam problemow z wyszukiwaniem informacji czy poczta elektroniczna.
    Znam obsluge programu Word, Excel oraz Adobe Photoshop.
    Znam jezyk angielski na poziomie dobrym.
    Posiadam doswiadczenie w pracy na stanowisku pomocy biurowej oraz obslugi klienta.
    Wprowadzalam dane oraz mialam telefoniczny kontakt z klientami.
    Najlepiej czulabym sie w pracy przy komputerze jako pomoc biurowa lub asystentka.
    Moze byc to praca czasowa, dorywcza lub stala.

    Kontakt:
    e-mail: a...@n...com

  • 2. Data: 2004-02-29 13:44:51
    Temat: Re: Warszawa/Asystentka/Praca przy komputerze
    Od: "zoom" <z...@w...pl>

    szukamy do biura osoby na stanowisko sekretarki- asystentki.
    czy Pani nadal poszukuje pracy?

    prosze o odpowiedź na mail: z...@w...pl

    http://www.gazeta.pl/usenet/