PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-Asystentka

  • 1. Data: 2005-07-15 07:49:48
    Temat: Warszawa-Asystentka
    Od: "Patrycja Książek" <a...@p...onet.pl>

    Warszawa &#8211; Asystentka

    Jestem studentką zaoczną na kierunku Media i Komunikacja Społeczna. Poszukuję
    pracy na pełen etat (stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku), najchętniej
    dział marketingu i reklamy, PR.

    Moje kwalifikacje:
    § Bardzo dobra znajomość angielskiego (FCE);
    § Obsługa komputera (Word, Excell, PowerPoint)
    § Internet
    § Obsługa sprzętu biurowego
    § Prawo jazdy kat. B

    Jestem osobą komunikatywną i otwartą na ludzi. Cechuje mnie kreatywność i
    elokwencja. Umiem pracować w zespole oraz posiadam zdolności organizacyjne.

    Doświadczenie zawodowe:
    § Udział w promocjach jako hostessa
    § Rok pracy nauczyciela języka angielskiego w gimnazjum i prywatnej szkole
    językowej.

    Kontakt: p...@o...pl