-
1. Data: 2005-03-07 00:20:48
Temat: Warszawa / Administrator central telefonicznych / etat
Od: Emilian Semczak <e...@w...to.koniecznie.czytaj.org>
Firma informatyczna istniejąca od 1997 roku, nastawiona na outsourcing
usług IT i wdrażanie nowych technologii, z młodym i dobrze
wykwalifikowanym zespołem poszukuje osób na stanowisko:
*Administrator central telefonicznych*
Wymagania:
- obsługa central telefonicznych firm Kapsch lub Avaya,
- znajomość zagadnień administracji centralami telefonicznymi i
systemami telekomunikacyjnymi,
- znajomość obsługi systemów bilingowych,
- praktyczna znajomość protokołu TCP/IP i sprzętu sieciowego,
- praktyczna znajomość zagadnień okablowania strukturalnego,
- prawo jazdy,
- dyspozycyjność
Mile widziane:
- znajomość zagadnień VoIP i CISCO IP Telephony,
CV ze zdjęciem, opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji
zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133, poz. 883"
prosimy wysyłać na adres:
p...@c...pl