eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / Administrator central telefonicznych / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2005-03-07 00:20:48
    Temat: Warszawa / Administrator central telefonicznych / etat
    Od: Emilian Semczak <e...@w...to.koniecznie.czytaj.org>

    Firma informatyczna istniejąca od 1997 roku, nastawiona na outsourcing
    usług IT i wdrażanie nowych technologii, z młodym i dobrze
    wykwalifikowanym zespołem poszukuje osób na stanowisko:

    *Administrator central telefonicznych*

    Wymagania:

    - obsługa central telefonicznych firm Kapsch lub Avaya,

    - znajomość zagadnień administracji centralami telefonicznymi i
    systemami telekomunikacyjnymi,

    - znajomość obsługi systemów bilingowych,

    - praktyczna znajomość protokołu TCP/IP i sprzętu sieciowego,

    - praktyczna znajomość zagadnień okablowania strukturalnego,

    - prawo jazdy,

    - dyspozycyjność


    Mile widziane:

    - znajomość zagadnień VoIP i CISCO IP Telephony,


    CV ze zdjęciem, opatrzone klauzulą:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji
    zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133, poz. 883"

    prosimy wysyłać na adres:

    p...@c...pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1