PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-Administrator/Serwisant

  • 1. Data: 2004-03-03 09:29:17
    Temat: Warszawa-Administrator/Serwisant
    Od: "TomaszO" <t...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy związanej z administrowaniem sieci komputerowych opartych na
    Windows NT/2000/2003 lub Novell Netware 4.x/5.x .
    Mam duże doświadczenie zawodowe ,które nabyłem pracując w firmach o profilu
    edukacyjnym,informatycznym a także w miedzynarodowej firmie finansowej.
    Pracowałem jako serwisant,administrator,kierownik infolinni a także jako
    dyrektor serwisu.

    Zajmuje się także programowaniem z wykorzystaniem :
    Visual Basic
    WSH
    WMI

    Moje zainteresowania rozciagaja się też na takie tematy jak :

    automatyzacja pracy przy pomocy aplikacji MS OFFCE 2000/XP
    wykorzystanie MS VISIO w dokumentacji środowiska pracy

    Jeżeli masz kłopoty w zorganizowaniu pracy w swojej firmie i chcesz bez
    nowych wydatków wykorzystać to co już posiadasz zwróć sie do mnie.

    Kontakt : 606-786-526
    e'mail : tomaszolejarz_malpa_poczta_onet_pl