-
1. Data: 2007-06-20 18:22:53
Temat: [Warszawa] Account Manager
Od: patS <p...@g...com>
Realizujemy z udokumentowanymi sukcesami projekty dla przedsiębiorstw
chcących aktywnie wykorzystać internet w swojej działalności. Do grona
naszych Klientów należą m.in. NSZZ Solidarność, Bank Polskiej
Spółdzielczości, TelePolska. Jesteśmy również liderem w zakresie
rozwiązań interaktywnych dla organizacji pracodawców w Polsce, z
naszych usług w tym zakresie korzystają m.in. Business Centre Club,
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan", Krajowa Izba
Gospodarcza.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby odpowiedzialnej za
obsługę naszych kluczowych Klientów.
Wymagania:
- biegła znajomość internetu,
- wysoka kultura osobista i znajomość zasad obsługi Klienta
koorporacyjnego,
- dobra znajomość angielskiego,
Zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń kluczowych Klientów,
- organizacja i prowadzenie szkoleń, spotkań biznesowych i prezentacji
dla kluczowych Klientów
- pozyskiwanie nowych Klientów poprzez poszeżanie aktualnych kanałów
sprzedaży.
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- pracę dla prestiżowych organizacji i firm.
CV i list motywacyjny prosimy nadsyłać na adres: praca [at]
tigroup.pl.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiadania na wybrane oferty.