PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => ASP .Net Developer <=

  • 1. Data: 2015-10-06 09:59:31
    Temat: Warszawa => ASP .Net Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, German company specializing in the creation of modern
    applications, we are actually looking for:

    *****
    ***** ASP .Net Developer
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** Key duties:

    * Desire to work in Scrum Team, and get stuck in to a variety of tasks
    as a cross-skilled
    * Interested in a collaboration environment where communication and
    pairing is key
    * Highly motivated to deliver high quality releases to live
    environment on a regular basis
    * Highly motivated to strive to constantly improve quality and
    efficiency of development process
    * Ability and desire to contribute to technical strategy

    ***** Requirements:

    * Development and of large internet sites using ASP.NET
    * C#, Javascript, HTML, Bootstrap, MS SQL
    * Ideally experience using MVC
    * Security considerations in high volume distributed web applications
    * Familiarity with IIS and ASP.Net web applications
    * Creative approach to providing solutions to product development
    * Experience working with agile (XP) development techniques (pairing,
    TDD)
    * Excellent communication skills - able to communicate with technical
    and non-technical members of the team
    * Able to self manage

    ***** Benefits offered:

    * Attractive salary
    * Package of medical care
    * Nice atmosphere
    * Work on interesting projects

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/7580-48fea9f5c54764917f96
    b2340b0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=0df5727eea942e22461e47269e43aa74