PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/5 lat stażu zawodowego/e-biznes/marketing/zarządzanie ludźmi/ › Warszawa/5 lat stażu zawodowego/e-biznes/marketing/zarządzanie ludźmi/
    From: "Marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Warszawa/5 lat stażu zawodowego/e-biznes/marketing/zarządzanie ludźmi/
    Date: Fri, 27 May 2005 19:43:31 +0200

    Posiadam 5 lat stażu zawodowego oraz liczne kursy i inne ciekawe
    doświadczenia.

    - 3 lata prowadziłem własną firmę internetową.
    - Rok praktyki w kawiarni internetowej.
    - Rok w badaniach opinii publicznej.

    - Od 2 lat wiceprzewodniczący organizacji młodzieżowej.
    - Koordynowałem pracę 20 osób podczas kampanii do Parlamentu Europejskiego.
    - Obecnie jestem regionalnym koordynatorem programu: "Zostań Ambasadorem
    Konstytucji Europejskiej" i mam pod sobą ok. 200 osób.
    - Posiadam doświadczenie w organizowaniu imprez masowych na 200-300 osób.
    - Uczestniczyłem w dwóch edycjach specjalistycznego obozu szkoleniowego:
    "EuroWeek - Szkoła liderów" (nabyte umiejętności dostępne w CV).
    - Posiadam referencje od powszechnie znanych osób zaufania publicznego.
    - Znajomość zasad marketingu internetowego i nie tylko.
    - Szkolenie przeprowadzone przez agencję 247PR.pl pt: "Relacje z mediami
    lokalnymi oraz umiejętność publicznego przemawiania"

    Szczegóły w CV na życzenie.

    W związku z przeprowadzką na studia w Warszawie (wieczorowe) szukam pracy.
    Gotowość nawet od połowy czerwca/początku lipca. Zdolny do pełnego
    poświęcenia się,powierzoną mi pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem.

    NIE interesuje mnie: MLM, płaca wyłącznie prowizyjna, przedstawiciel
    handlowy wyłącznie zależny od prowizji, budowanie własnej sieci sprzedawców
    typu Amway, Vebso, Avon.

    Marcin Michalski
    tel: 501-415-642
    m...@o...pl