PracaGrupypl.praca.szukana › WWW w ramach pracy dyplomowej

  • 1. Data: 2003-01-08 14:56:24
    Temat: WWW w ramach pracy dyplomowej
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Nawiążę współpracę z zainteresowaną firmą. Wykonananie strony WWW z systemem
    zamówień mailowych w ramach pracy dyplomowej.

    Pytania proszę kierować na adres:
    e...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-08 15:16:43
    Temat: Re: WWW w ramach pracy dyplomowej
    Od: Mariusz <m...@n...pl>

    Ewa wrote:
    > Nawiążę współpracę z zainteresowaną firmą. Wykonananie strony WWW z systemem
    > zamówień mailowych w ramach pracy dyplomowej.
    >
    > Pytania proszę kierować na adres:
    > e...@p...onet.pl

    Z tego co wiem to włascicielem tej pracy (pracy dypolmowej) będzie
    uczelnia a nie firma, z którą chcesz współpracować więc nie możesz jej
    sprzedać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-01-09 14:07:32
    Od: "Sene" <s...@w...pl>

    niestety - tak wlasnie jest, jesli chce Pani swa prace sprzedac - nie bedzie
    Pani mogla jej uzyc w swej pracy dyplomowej ...

    --
    pzdr
    Sene