PracaGrupypl.praca.szukanaWWW,flash, dtp.. itp:)

  • 1. Data: 2004-07-16 06:51:44
    Temat: WWW,flash, dtp.. itp:)
    Od: "adrian" <adriansan@(no spam)wp.pl>

    Opracowuje projekty stron internetowych oraz wykonuje strony w html,
    elementy flash, banery, prezentacje,
    wizytówki, foldery reklamy, ulotki itp.
    Poszukuje pracy stałej ale również podejmę się zleceń.

    Curriculum Vitae

    Imię i nazwisko: Adrian Piekarski

    Kontakt: *
    a...@w...edu.pl

    Wykształcenie: W roku 2000 rozpocząłem
    studia w Wyższej Szkole Informatyki
    Stosowanej i
    Zarządzania w Warszawie na wydziale Informatyki w trybie zaocznym,
    specjalizacja -
    grafika. Obecnie jestem na etapie przygotowywania pracy inżynierskiej.
    W roku 1996
    rozpocząłem naukę w XXIV Liceum Ogólnokształcącym
    im. Cypriana Norwida
    w Warszawie, kierunek ogólny z informatyką.

    Doświadczenie zawodowe: Od 12.2000 pracuje w firmie
    www.Signform.pl. Jest to firma zajmująca się
    tworzeniem,
    publikacją, sprzedażą oraz wymianą formularzy i dokumentów
    elektronicznych z
    wykorzystaniem technik internetowych oraz obiegiem dokumentów
    w urzędach. Firma ma
    swoją siedzibę w Warszawie. W w/w firmie zajmowałem się
    konstrukcją
    dokumentów elektronicznych w MS Office oraz projektowaniem serwisów
    i Internetowych,
    wyglądu serwisów, elementów graficznych serwisów, obróbką grafiki
    na strony,
    tworzeniem stron w html, tworzeniem banerów reklamowych w programie
    Flash, prezentacji
    oraz tworzeniem folderów reklamowych, reklam, płyty CD.
    Przykłady stron
    które tworzyłem znajdują się na stronie http://republika.pl/ekap/.

    Języki: angielski - stopień
    średni
    rosyjski - stopień
    podstawowy

    Umiejętności: obsługa komputera:
    - bardzo dobrze
    obsługuję programy: MS Word i MS Excell,
    - znam w stopniu
    dobrym programy: Macromedia Flash 5 i MX,
    Adobe Photoshop
    6.0, Corel Draw 11
    - znam w stopniu
    średnim program 3d studio max 5.0,
    - umiem tworzyć
    strony w html
    - umiem posługiwać
    się systemem operacyjnym Unix
    - umiem
    skonfigurować sprzęt komputerowy oraz naprawiać problemy związane ze
    sprzętem i
    programami.

    Nie posiadam
    nałogów.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust.
    nr 133 poz. 883)