PracaGrupypl.praca.szukanaWSPÓŁPRACOWNICY / WARSZAWA / OKOLICE

  • 1. Data: 2003-11-24 20:23:16
    Temat: WSPÓŁPRACOWNICY / WARSZAWA / OKOLICE
    Od: "Księgarz" <k...@k...biz>

    UWAGA: Dotyczy osób z Warszawy, ew. okolic!
    Witam,
    Zdaję sobie sprawę, że możecie potraktować ten anons jak kolejny o
    akwizycji. By sie tak nie stało postaram się krótko wyjaśnić w czym rzecz:
    - otóż poszukuję osób w wieku powyżej 45 lat (kobietom nie zaglądam w
    dowód!) którzy są bezrobotnymi
    - cel tego poszukiwania jest prosty: PRACA.
    - jest taki pomysł: stworzyć profesjonalną agencję pracy czasowej lub
    zleconej. Ja wiem, szukacie stałej pracy! Problem w tym że jej nie ma, lub
    nie chcą was zatrudnić z uwagi na wiek.
    - praca tymczasowa w tej chwili nie jest już czymś gorszym, czymś wstydliwym
    lub tp. Pracodawca zatrudniający kogoś na czas określony też musi płacić ZUS
    i tp. By tak sie stało jednak trzeba się zorganizować, razem możemy więcej,
    czyż nie?
    - mamy doświadczenie w swojej dziedzinie, mamy także doświadczenia życiowe,
    co czasem nie jest mniej ważne, możemy zorganizować się w grupę i działać
    zamiast płakać, że nie chcą nas nigdzie...
    To tyle wstępu: Osoby zainteresowane mogą się ze mną skontaktować pod niżej
    podanymi numerami telefonów itd
    Spotkanie organizacyjne prawdopodobnie odbędzie się około 3 grudnia 2003r.

    Andrzej Turos www.kaskada.biz
    tel (22)8442966, 0-609-170-611
    gadu-gadu:3941573
    -----