PracaGrupypl.praca.oferowanaWSPOLPRACA - GRAFIKA/WEBDESIGN, raczej WARSZAWA

  • 1. Data: 2002-07-10 20:47:19
    Temat: WSPOLPRACA - GRAFIKA/WEBDESIGN, raczej WARSZAWA
    Od: "Mario" <i...@e...com.pl>

    Witam,

    Podejmę długoterminową współpracę z grafikiem/webdesignerem serwisów WWW, na
    sensownych zasadach finansowych.
    Generalnie interesują mnie osoby z Warszawy i okolic ale nie wykluczam także
    regionu całej Polski.
    Współpraca najchętniej na zasadzie rozliczeń pomiędzy firmami (faktura) lub
    umowa zlecenie.

    Jesli jestes zainteresowany wyslij linki do swoich prac.
    Nie interesują mnie listy referencyjne i C.V. - chcę zobaczyć Twój styl i co
    potrafisz zrobić.

    Odpowiem tylko na wybrane oferty.

    --
    Pozdrawiam,