PracaGrupypl.praca.szukana › WROCŁAW/szukam pracy...

  • 1. Data: 2003-09-12 09:46:03
    Temat: WROCŁAW/szukam pracy...
    Od: "Aleksandra" <A...@W...pl>

    Poszukuje pracy we Wrocławiu najlepiej na stanowisko:Sekretarki,Asystentki
    ogolnie wszystko zwiazane z praca biurowa ale nie tylko...

    Jestem przyszla absolwentka Akademii Ekonomicznej na wydziale
    Gospodarki Narodowej kierunek:finanse i bankowosc

    * dobra znajomosc obsługi komputera /Excel/Word i internet
    * znajomosc jezyka angielskiego - dobra w mowie i pismie
    * jestem w trakcie robinia kursow na prawojazdy kat.B
    * umiejetność obsługiwania sie urządzeniami biurowymi/fax/ksero itp.
    * dyspozycyjność Dyspozycyjnosc do konca pazdziernika od 7:00-21:00 natomiast
    od pazdziernika od 7:00-14:00.

    Zainteresowanych prosze o kontakt na e-mail: A...@o...pl