PracaGrupypl.praca.szukanaWROCŁAW, handel i kolice, biegły rosyjski, bdb. angielski

  • 1. Data: 2006-06-18 15:35:07
    Temat: WROCŁAW, handel i kolice, biegły rosyjski, bdb. angielski
    Od: "Wojciech Poros" <w...@p...onet.pl>

    Szukam pracy w handlu, marketingu itp. Najlepiej zagranicznym, bo pod tym kątem
    się uczyłem i uczę. Tu też mam nieduże doświadczenie. Znam biegle rosyjski,
    bardzo dobrze angielski, dobrze ukraiński i podstawy niemieckiego. Sporo już
    umiem, a nowych rzeczy ucze się szybko. Forum to nie najlepsze miejsce na
    autoprezentację, więc zainteresowanym wyślę CV.