PracaGrupypl.praca.szukana › WROCŁAW - Webmaster/programista

  • 1. Data: 2007-08-31 14:51:00
    Temat: WROCŁAW - Webmaster/programista
    Od: "COMES Spółka Akcyjna" <w...@c...com.pl>

    Webmaster/programista
    COMES SA informuje o rozpoczęciu procesu rekrutacyjnego na stanowisko:

    WEBMASTER/PROGRAMISTA

    Najważniejsze obowiązki:
    * rozwój aplikacji internetowych i systemu CMS
    * aktualizacja strony internetowej
    * projektowanie banerów flash i szaty graficznej strony www

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    * doświadczenie na podobnym stanowisku
    * znajomość flash
    * zmysł estetyczny i kreatywność
    * znajomość języków php i html
    * znajomość relacyjnych baz danych

    Oferujemy pracę na cały etat w siedzibie firmy we Wrocławiu.
    Kontakt

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na
    adres
    r...@c...com.pl
    W temacie wiadomości prosimy wpisać:
    Webmaster

    Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
    "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w mojej
    ofercie pracy, przez COMES SA w celach związanych z realizacją procesu
    rekrutacji na stanowisko Webmaster w COMES SA. Przyjmuję do wiadomości, iż
    administratorem moich danych osobowych jest COMES SA, z siedzibą we Wrocławiu
    przy ulicy Kościerzyńskiej 10 oraz że przysługuje mi prawo dostępu do tych
    danych, ich poprawiania oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie."

    Oferty nie zawierające powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane. Nadesłanych
    ofert nie zwracamy. Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie
    możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.