eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWROCŁAW/Specjalista ds. CRM do telefonicznych kontaktów z klientami
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-05-20 13:11:39
    Temat: WROCŁAW/Specjalista ds. CRM do telefonicznych kontaktów z klientami
    Od: "Paula" <p...@p...onet.pl>

    TETA S.A. www.teta.com.pl czołowy polski producent informatycznych systemów
    wspomagających zarządzanie w tym systemu CRM poszukuje:

    Specjalisty ds. CRM do telefonicznych kontaktów z klientami (firmy i
    instytucje).
    Praca dla studentów z Wrocławia preferujemy kierunki ekonomiczne.

    Co mamy do zaoferowania:


    .. Szkolenia z zakresu marketingu i systemu informatycznego Teta CRM.
    Obecnie jeden z zrealizowanych przez nasz dział projektów otrzymał nagrodę
    Złoty Boomerang 2003 - międzynarodowego konkursu marketingu bezpośredniego.
    .. Stałe zarobki plus premie za wyniki pracy
    .. Przyjazną atmosferę pracy (obecnie w zespole pracują 4 osoby - studenci
    wrocławskich uczelni)
    .. Po dwutygodniowym okresie próbnym współpracę na czas określony, w
    perspektywie możliwość stałej pracy.

    Czego oczekujemy od kandydatów:

    .. Swobody w pracy z telefonem, komputerem
    .. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    .. Systematyczności i dokładności
    .. Mile widziane doświadczenie związane z:

    - pracą z telefonem
    - pracą (praktyką) w branży informatycznej w szczególności związanej z
    oprogramowaniem klasy CRM, marketingowymi bazami danych
    - marketingiem i internetem



    Na aplikacje z dopiskiem "PRACA TELEMARKETING-CRM" czekamy do 30 MAJA 2003r
    pod adresem
    TETA S. A. ul. Fabryczna 14, 53-609 Wrocław lub pod adresem email:
    m...@t...com.pl Osoba odpowiedzialna: Maciej Kędracki.
    Odpowiadamy tylko na oferty, które spełniają wstępne wymagania.



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1